Nieuws:

Stichting 3rail wordt mogelijk gemaakt door reclame en donaties. Doneer eenvoudig via onze Stichting 3rail Shop :thumbup:

Raptor SPDRS60 interfacekabel

Gestart door miridian Vandaag om 16:39:52

Raptor SPDRS60 interfacekabel
Beste Raptorgebruikers,

Heeft iemand van jullie ervaring met het aansluiten van de SPDRS60-interface kabel op de Raptor? Ik heb de interface nog niet eerder gebruikt en wil zeker weten dat ik hem op de goede manier aansluit.

Ik heb:
- de activatiecode voor module 201. Deze code moet ik nog activeren in de Raptor.
- de USB-stick met SPDRS60 software (werkt inmiddels bij mij op een laptop.)
- de USB interface-kabel met een 5 polige connector aan het andere eind.
- de pdf "Auto-M-interface aansluiten"

Mis ik nog iets?

De procedure Auto-M-interface aansluiten lijkt van toepassing op een eerdere versie van de interface en niet op de usb-connector-kabel waarin naar ik aanneem de interface geïntegreerd is. Ik haal wel uit deze procedure dat de 5 polige connector verbonden moet worden met de boosteruitgang van de Raptor. Klopt dit?

Als dit klopt past hij natuurlijk niet direct op de 5 polige boosteruitgang waar immers al een boosterkabel in zit.

Kan ik de 5 polige connector simpelweg op een ongebruikte 'OUT' connectie van een van mijn LDT DB4 boosters aansluiten, op dezelfde manier als ik een boosterkabel aansluit?

groet, Miranda

PS: via pb heb ik deze vraag al voorgelegd aan AnneW, maar hij kan mij hierover geen uitsluitsel geven.
Re: Raptor SPDRS60 interfacekabel
De "Raptor-expert" zit hier op het forum: @Anne W Mogelijk kan hij je helpen met het een en ander....
Misschien heb je mijn laatste zin niet gezien?
Forum Moderator

Twee vragen.

Wat staat er in de gebruiksaanwijzing hierover?

Zat er een los kastje bij die eruit ziet als een booster kastje? De vijfpolige achter de raptor is normaal gesproken voor een booster. Maar er zit een tweede booster mogelijkheid op via de groene aansluiting, staat als het goed is in de gebruiksaanwijzing