Hallo allemaal,
Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Kenny en 34 jaar vanuit belgie. Sinds kort opnieuw begonnen met deze fantastische hobby, vroeger (20jaar geleden) voor het eerst begonnen ermee en veel plezier ermee gehad. Toen gestopt met de hobby door ouder te worden en andere interesses. Sneller dan gedacht kwam het gemist maar helaas toen alles verkocht ivp alles mooi te bewaren.. Maar nu komt er terug verandering in. Jaren mogen zagen aan de vrouw voor eindelijk terug een plaatsje in ons huis te krijgen en het is gelukt.
Ik heb een oppervlakte van 3 Meter lengte en breedte 1m & op de hoek kan ik mee spelen voor breder te gaan. Zowieso zorgen dat ik overal goed aan ga geraken.
Ga werken met 2 verdiepen. Baanplan heb ik verschillende ideeën maar geen held in pc plannen te maken dus denkelijk ga ik op tafel proberen en kijken wat het beste gaat uitkomen
De aansturing gaat toekomst met Central station 2 of 3 worden, automatisch rijden heeft niet men interesse en ga enkel werken met elektrische wissels. Wil zelf het bedienen en niet kijken of regelen met een pc of andere besturing.
Ga Belgisch/Duits en beetje Zwitsers. Ondertussen zijn de eerste aankopen gedaan en kunnen we beginnen.
Genoeg gepraat, hier zijn men eerste foto's van de bouw van de tafel

Na even werken is de tafel inorde

Enkel eens bekijken hoe ik meer foto's kan toevoegen want hij geeft heletijd bestand te groot ondanks de foto's verkleind zijn geweest
Dit was voorlopig het begin, zodra we nieuws of vooruitgang hebben horen jullie het snel!
Fijne dag alle