Dag Ron,
bedankt voor het doorsturen van de link!
Heb het vanavond even geprobeerd, door de CS3 aan te sluiten aan de router van het draadloos netwerk, en dat is gelukt. Het programma maakte direct, zonder problemen, connectie met de CS3 na het ingeven van het IP-adres via de beveiligde Chrome-browser (die heb ik standaard ingesteld om mijn laptop)

.
Ik kan alle gebeurtenissen uit de CS3 oproepen en die worden getoond in de "CS3-look", maar ik kan ze ook oproepen in tabelvorm (deze laatste voorstelling is handig om te "zien" in welke tijdsvolgorde het CS3 de verschillende instructies uitvoert).
In de CS3-look kan je gebeurtenissen filteren (bvb per loc, of per sequentie waarbij je kan doorklikken naar alle onderliggende scrips (gebeurtenissen).
De eerste bevinding is dat het programma wel wat mogelijkheden biedt. Ga het zeker eens verder uitzoeken de komende dagen/weken, en dan wil ik ook nagaan hoe ik de informatie in een voor mij geschikte lay-out kan exporteren/kopiëren/opslaan in een standaard programmaformaat. In de eerste fase zal ik mij beperken tot de bevragingen in het "CS3-look"-formaat.
Het gaat hier wel over een proefversie (beta-versie)van het analyseprogramma; de proefversie is nog niet volledig ontwikkeld maar het is zeer zeker een goede start. Problemen die de gebruiker vast stelt tijdens de beta testfase mogen aan de ontwikkelaar worden gemeld, zodat mogelijke bugs en/of tekorten kunnen worden opgelost. We zien wel...
Ik laat mijn bevindingen later zeker weten via dit forum!