Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

mehano class 66, andere sleper

Gestart door woodymax zondag 29 juni 2008, 01:47:18

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
mehano class 66, andere sleper
Hallo Allen,

Heb een class 66 van mehano, alleen ratelt de sleper nog al en krijg dit niet beter.

Welke sleper kan ik er het beste onder zetten ? marklin ? roco fluister ? of weer een mehano ?

Graag jullie advies,
mvg,
mark
Re: mehano class 66, andere sleper
Denk dat een roco fluister sleper de beste keus is.
Gr.Pascal

p.s Ligt aan de ruimte onder het trein stel.
Schiet eens een foto ,zodat we em better beeld hebben van de loc.
Re: mehano class 66, andere sleper
Lid sinds: 2007

- Vereniging Spoorgroep Zwitserland -

offline
Re: mehano class 66, andere sleper
Citaat van: Pascal op zondag 29 juni 2008, 12:24:06
Denk dat een roco fluister sleper de beste keus is.
Gr.Pascal

p.s Ligt aan de ruimte onder het trein stel.
Schiet eens een foto ,zodat we em better beeld hebben van de loc.

Ik zou ook voor de Roco fluistersleper gaan. Je hebt een kort type (art. nr. 40500) en een lang type (art. nr. 40501 geloof ik).
Ik gebruik zelf altijd het korte type. Is voor de meeste locs lang genoeg. Tot nu toe onder elke loc waar ik wilde een fluistersleper kunnen plaatsen. Soms met wat kleine aanpassingen aan het bevestigingssysteem en soms met wat aanpassingen aan de sleper zelf als de ruimte in de hoogte te krap was.

Groetjes,
Menno
Re: mehano class 66, andere sleper
Buig die sleper eens iets uit, dat wil ook wel eens helpen. Het midden van die sleper iets naar beneden buigen en klaar ben je. Mijn Rocodealer liet me dat ooit eens zien.
Ik had zoiets met de Roco 1110 en na het uitbuigen was die sleper net zo stil als een fluistersleper.
Re: mehano class 66, andere sleper
bedankt,

Heb na wat aanpassingen een marklin sleper eronder geprutst, even veel lawaar, maar ga hem nog buigen, Bedankt voor de tip gerard !

Was vandaag ook met de verlichting bezig, en toen heb ik iets van lijm aan de vingers gehad en nu zitten er 2 kleine lim plekjes op het dak  :? :cry: :cry:

Weet iemand wat een nieuwe kap kost ???

Mvgr,
Mark