Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

locs

Gestart door CBO zaterdag 21 oktober 2006, 17:37:32

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
locs
CBO
gast

locs
Hoi allemaal,

Ik ben vrij nieuw hier en ben in bezit van heel veel marklin rails, trafo's, locs enz enz...

Nu wil ik een aantal onderdelen kwijt en vroeg me af wat de waarde zou zijn van een 4 tal locs..

3034
3047
3046
3089

Ik heb deze uit een erfenis overgehouden...en dit zat toevallig in de eerste doos die ik opende...wie weet wat er nog in de andere 20 dozen zit..
Helaas zijn mijn kinderen niet geinteresseerd in treinen...en heb ik ook eigenlijk de ruimte hier niet voor.
Re: locs
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

offline
Re: locs
Als je dusdanig veel dozen hebt, kun je het beste zelf even een Koll's catalogus aanschaffen. De mini kost ?20,00 en daar staan de prijzen in wanneer de loc in nieuwstaat bevind en er een verpakking opheen zit die tevens in nieuwstaat is incl foldertjes etc etc.

Groeten,
Herman

ps
3034 ? 50-150 maar reken maar meer op de ?50. (Ander is de alleroudste versie)
3047 ? 150-300 ligt ook aan het jaartal van productie
3046 ?160,00 en de oudste serie ?230 zonder verpakking
3089 ?120,00
Re: locs
VincentKloeg
gast

Re: locs
De ruimte erniet voor hebben okeey, maar als je treinen hebt hoef je niet speciaal een baan te maken. Als je zelf de treinen van Marklin wel (héél) erg leuk/mooi vindt kan je natuurlijk ook nog sfeervolle vitrines aan de muur hangen met mooie verlichting erboven en daar alle locomotieven inzetten of locomotieven met een complete trein erachter.

Zelf vind ik de Koll prijs altijd wel een beetje hoog uitgevallen. Mensen die de Koll's prijs hanteren negeer ik altijd, ligt altijd wel wat euro's lager.
Maar dat de Koll prijzen hoog zijn is maar een mening.
Re: locs
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

offline
Re: locs
Je vindt ook nooit een onbeschadigde verpakking met een onbeschadigde loc. Daarom is het ook jammer dat er zoveel waarde aan wordt gehecht bij verkopers waar niet alles in nieuwstaat is. Dan betaal je zeker "teveel". De prijs kan inderdaad 10tjes verschillen. Meestal negatief voor de verkopende partij.

Groeten,
Herman
Re: locs
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: locs
Citaat van: VincentKloeg op zondag 22 oktober 2006, 17:28:04Maar dat de Koll prijzen hoog zijn is maar een mening.
Nou,

Niet alleen jou mening hoor. OOK de MIJNE !!

Marcel