Maar ik had beloofd om ook mijn vrachtwagons even op film te zetten.
Eerst geprobeerd met de camera, maar dat is niet echt 100% - het dingetje heeft redelijk wat jaren... het is een PowerShot ELPH 360 HS, en de scherpstelling werkt niet echt goed..

Dus dan maar opnieuw alles opnieuw gefilmd, maar met de cell phone/GSM/mobieltje...

Het is wel iets beter
Het zijn er vier geworden:Eerst eentje met alle kool wagons - eentje geladen, EN met een knipoog naar
@lucdiels - echt Luc: zoek er niets achter, want het is gewoon voor de fun.

Dan nummer twee, met "Bier her" of toch zoiets...

🍺 🍻
En dan de hele boel aan mekaar hangen...

(omdat ik het mij niet kon laten

)
En tenslotte, alle andere vrachtwagons, die nog niet aan bod kwamen - ook in één sleep

En voor de rest: ik denk dat ik de tafelbedekking even ga laten rusten. Dat papier gaat allicht toch rimpelen, dat lichte zeil 🤔 toch ook niet je dat.
Toch maar even verder zoeken in een tapijten winkel... 🤔
En ook nog wild enthousiast aan de bovenleiding beginnen, staat ook op waakvlam: eerst even nadenken over wat ik als spoor nog wil verder aanleggen (lees: station, met blokken om de treinen te kunnen laten stoppen), en dan ook nog bekijken, hoe al die bovenleiding moet geïnstalleerd worden, niet de simpele masten met rijdraad, maar de dwarsverbindingen en het maken van blokken met bovenleiding.
M.a.w. ik ben er nog niet uit... misschien toch maar eerst de baan uitbreiden, met blokken om meerdere treinen tegelijkertijd te kunnen laten rijden... 🤔