Hoi Cedric,
Jullie zijn het nieuwe jaar goed begonnen

.
Het is inderdaad indrukwekkend tekenwerk, chapeau.
Zoiets zie je niet vaak meer en ondanks dat ik zelf ook vaak met een sjabloon heb getekend kies ik nu voor digitaal.
Reden is dat je beter zaken kunt veranderen en er geen afwijkingen zijn die je met een sjabloon nu eenmaal wel hebt.
Toch heb ik op jullie plan een opmerking, en daarmee ben ik het helemaal met Ger eens...
Er is een 2-sporig doorgaande lijn diagonaal, die aan weerszijden via een spiraal naar een schaduwstation gaat.
Het is op zich mooi uitgedacht, maar het doorkruist volledig het eindstation met de BW.
Daar ga je spijt van krijgen want, de 2 hoofdsporen moeten vrij kunnen worden bereden.
Een BW moet in principe via eigen toegangssporen zonder hindering van de hoofdbaan kunnen worden bereikt.
Daardoor is de situatie van een eindstation op deze wijze niet handig.
Kun je in dit geval niet beter kiezen voor een diagonaal aangelegd doorgangstation?
Dat is beter te beveiligen en aangezien jullie al een klein eindstation hebben gesitueerd, voldoe je zo aan een veel gebruikt thema
(hondenbot met doorgangsstation en aansluitende zijlijn.)
Zomaar een idee, die naar mijn mening beter is te uit te voeren en te beveiligen.
Daarnaast zie ik dat er slanke wissels en de standaardwissles door elkaar worden gebruikt.
Dat zou ik niet doen in het zichtbare deel.
Het is veel fraaier als je voor deze baanafmetingen overal slanke wissels gaat toepassen.