Hoi lapjeskat,
hartelijk dank voor je feedback en de aanpassing van het baanplan. Om even op jouw vragen al te antwoorden...
het materieel is een allegaartje, hieronder een impressie.
Heb een aantal RE460 met met bijhorende slepen van BLS, zwitserse spoorwegen. (telkens een wagon of 4)
Ik heb een obb rail en nightjet stam. (4 en 7 rijtuigen, maar ze moeten niet alle 7 aan de loc hangen)
Een deel belgisch materieel: serie 25 en bijhorende rijtuigen, een diesel serie 55 voor wat goederen te trekken.
Maar evengoed een vectron van de ns met daarnaast een mooie stomer, een BR51.
Een ice 1 staat er ook nog wel ergens tussen, evenals een nmbs desiro, metronom set en een svt 137
kortom, wat ik mooi vind en wat ik geerfd heb, niet zozeer in een land/tijdperk. Maar dat is iets wat ik persoonlijk wel leuk vind, ook al is het niet écht realistisch.
De suggestie van de 24912 is geniaal. zelf niet aan gedacht. ik hou me precies vast aan dubbelzijdig spoor en de bijhorende radiussen. duidelijk niet nodig zo blijkt. Ook eens te bekijken om aan de linkerkant toe te passen. thanks voor de tip
de wisselstraten bovenaan zijn gemaakt om toch zoveel mogelijk stationsruimte te hebben. Om toch zeker loc + 3 a 4 wagons te kunnen stationeren.
Dit leek me de ideale oplossing, met mijn beperkte tekenkennis uiteraard.
grtz!