Nieuws:

LAATSTE PAAR EXEMPLAREN! De 3railforum jaarkalender 2026 met 12 foto's van en voor forumleden!!

Eindelijk gezien - de krokodil

Gestart door H.Kes vrijdag 01 augustus 2025, 09:09:23

hoi
Afgelopen juni is het mij dan gelukt - en route met de auto naar huis - een zwaar tegensputterende echtgenote - wat is daar nou aan?
Had mijn huiswerk gedaan en ik wist dat de "Erlebniszug" (Krokodil) zou rijden over de Gotthard baan. Vlakbij het station van Erstfeld geparkeerd en naar het station gelopen. Rijdt ie net achteruit voorbij! Niet de beste foto, maar ik ben er blij mee. Kon niet wachten tot ie weer voorbij zou komen - ik moest weer de auto in.

3 jaar geleden op dezelfde route stopte ik bij station Lavorgo om daar de Ae 6/6 te bewonderen.

Hans
Re: Eindelijk gezien - de krokodil
Net geleerd om foto's toe te voegen......maar ergens gaat er iets mis, sorry
Hans
Forum Moderator Los forumlayout Banditos

Werkt toch prima zo Hans? De foto's zijn keurig te zien.  :thumbup:  :thumbup:

Swiss rail .. what else?

Hans,

Ik kan me de opwinding en het plezier goed voorstellen :thumbup:. Jaren geleden had ik dezelfde ervaring in Erstfeld. Op goed geluk daar naar toe gereden en toen werden net alle ouwetjes omgereden en in de loods gestald.

De krokodil zag er toen wel anders uit :).

20190601_173733 b.jpg

20190601-220129b.jpg

20190601_172043c.jpg 

En nog een gratis tip: plan een weekendje Zwitserland zonder vrouw om lekker treinen te spotten. Bevalt me al jaren prima :P.

Groeten,
Wico 
Dank Wico
Jee, ja, dat was bijna einde Krokodil zo te zien!
Ja, ik had me ook al bedacht dat het beter is dan om inderdaad een weekend te doen.....
groet
Hans
Speciale Gast

:) Hans, leuk dat je de Krokodil in het wild hebt gezien. :thumbup:
 :o) En de volgende keer gewoon "per ongeluk" verkeerd rijden en dan roepen oohhhh..... wat leuk, een mooie trein, effe stoppen, schat, ik ben zo terug. :D
De Krokodil op de foto van Wico lijkt geschuurd te zijn in voorbereiding op het spuiten, ik zie geen roestsporen, dus nog niet bijna aan zijn einde. 8)