Nadat ik in februari weer werd besmet met het modeltrein virus ben ik ook weer aan het ombouwen geslagen. In 2008 ben ik daar toen mee gestopt, nieuwe relatie, verhuizing, enz. Een baan heb ik nog niet maar de ombouw van mijn oudere analoge loks of die met een Delta of en C80 decoder naar een wat modernere versie met motorregeling e.d. gaat weer verder nu. Om er weer in te komen heb ik eerst 2 simpele loks gedaan.

begonnen met deze beide T3s. HAMO magneet erin en beide voorzien van een C90 en C901 decoder. Deze decoders waren defect, de verlichting schakelde niet meer. Bij één van de twee ontbreken de ontstoorspoeltjes. Als deze nu rond rijdt en de buurman luistert naar een middengolfzender zou die dat kunnen horen. Lekker belangrijk dus!!

Deze Br 85 heeft Telex en rook en deze heeft een ombouwmotor gekregen uit Märklin 60760 maar met een ESU V3.0 die ik nog had liggen.
F0 licht, F1 Rook, F2 Telex

Br81 van analoog naar DCM/HAMO met ESU Lopi 5 decoder. Lampjes vervangen door die met steekfitting. Misschien dat er ooit een Telex onder komt dan kan die zo aan de Lopi aangesloten worden

NEG V170 van Delta naar DCM/HAMO met een Kühn T125 decoder.

De omgebouwde loks tot nu toe.
In de planning staan nu de HEG V31 (3378) en 218319 (33745).
Tot de volgende update!