Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

FALLER

Gestart door AdriaansAirbrush maandag 09 juni 2008, 19:19:22

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
FALLER
AdriaansAirbrush
gast

FALLER
Als ik van faller stukken bestel moet ik er maanden op wachten,wacht nu al 4 maanden  op een bestelling bij Brabant Modelbouw in Baarle Nassau,in Antwerpen nog erger komt soms helemaal niets. :x
Weet er iemand een adres waar het vlugger gaat.Ik moet dan ergens anders beginnen wat niet de bedoeling is,dan liggen er allemaal onafgewerkte stukken.
groetjes en vast bedankt. :P
Adriaan
Re: FALLER
joop
gast

Re: FALLER
wat zoek je dan. (art.nrs)

groeten joop
Re: FALLER
Lid sinds: 2009

offline
Re: FALLER
Hallo Adriaan


Wat je ook kan doen is naar de Faller site gaan
Daar is een hoekje waar je een missend deel kan bestellen via de mail zeg maar
Dit is "meestal" gratis
Ligt natuurlijk wel aan het onderdeel en de hoeveelheid en hoe vaak je iets besteld  :P

Ik doe het meestal via de winkel waar ik het gekocht heb.
Heb ooit eens een onderdeel moeten bestellen daar
en had dit binnen een week al
Dus zo zie je het kan ook stukken sneller  8)


mvg Frans
Re: FALLER
AdriaansAirbrush
gast

Re: FALLER
Ik heb de Faller nr 144060-144059-144023-144022 besteld bij brabant modelbouw in Baarle Nassau dat is nu al 3 maande geleden en nog niets van gehoord,en dit gebeurd iedere keer als ik van Faller bestel,heb al bij verschillende zaken geprobeerd altijd lang wachten,in antwerpen bestellingen nooit gehad.
Groetjes Adriaan :(
Re: FALLER
catzeiler
gast

Re: FALLER
Ik zat via totaltrain al maanden te wachten op mijn bestelling van het pinguinbassin van Faller. Op de beurs in Houten stapels pinguinbassins. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat de diverse leveranciers, met totaltrain voorop, het geen hout kan schelen dat hun klanten op redelijk korte termijn hun bestelling willen hebben. Dat vind ik wel jammer, anderzijds, de goede leveranciers, en die zijn er, kunnen er hun voordeel meedoen. Persoonlijk heb ik goede ervaringen met De Tombe in Oegstgeest, hoewel ik daar al enige tijd wacht op levering van Preiser, maar dat ligt dus wel aan Preiser.
Re: FALLER
Lid sinds: 2007

offline
Re: FALLER
Citaat van: AdriaansAirbrush op woensdag 11 juni 2008, 21:08:24
Ik heb de Faller nr 144060-144059-144023-144022 besteld bij brabant modelbouw in Baarle Nassau dat is nu al 3 maande geleden en nog niets van gehoord,en dit gebeurd iedere keer als ik van Faller bestel,heb al bij verschillende zaken geprobeerd altijd lang wachten,in antwerpen bestellingen nooit gehad.
Groetjes Adriaan :(
dat ligt aan de winkel (of..)bij de groothandel waar de winkel besteld.
dus niet bij Faller.
waar ik bestel heb ik het altijd binnen een week!
Re: FALLER
Lid sinds: 2006

offline
Re: FALLER
Hoewel ik meestal naar een andere winkel ga heb ik ooit 1 keer iets van Faller besteld bij Den Uyl Intertoys in Bussum, het was binnen 1 week binnen.
Het ligt er natuurlijk ook aan wanneer en hoe vaak de desbetrefende winkel besteld.

Den Uyl Intertoys
Adres Nassaulaan 31
Postcode 1404 CM
Plaats Bussum   
Telefoon 035-6915692
Re: FALLER
conducteur
gast

Re: FALLER
ik moet ook lang wachten op een bestelling,maar mijn handelaar zegt dat de miserie pas begint als het niet bij de invoerder is,dat wil zeggen dat falller levert aan die ene winkel die het dan bv. over heel Belgiƫ moet verdelen.

het moet eerst van Duitsland hierheen naar de invoerder,dan moet de invoerder het bij je handelaar brengen.
Re: FALLER
AdriaansAirbrush
gast

Re: FALLER
Ben ik toch niet alleen met lange wacht tijden ik heb ook weleens matriaal in een week gehad maar dat is maar zelden,Jeffrey heeft het binnen een week, bij zijn leverancier,maar laat niet weten bij wie dat is,dus Jeffrey geef je geheim prijs,zodat onze lijdensweg van wachten voorbij is.
GROETJES
Adriaan
Re: FALLER
Varekamp
gast

Re: FALLER
Adriaan,

Bel anders eens met Harlaar in Badhoevedorp en vraag eens of hun jouw nummers op voorraad hebben. Ze hebben vaak een hele grote voorraad. Ze sturen ook dingen op.
Hun telefoonnummer is:020-6599494.

Groet Ronald
Re: FALLER
AdriaansAirbrush
gast

Re: FALLER
Hallo Ronald
Ga zeker eens bellen,eens zien wat ze in voorraad hebben.
Bedankt voor het nr.
Groeten Adriaan