Nieuws:

Bekijk onze Stichting 3rail kleding lijn eens! Promoot ons mooie forum op evenementen, stamtafels en op beurzen : Stichting 3rail Shop

Wat je al niet ziet (af en toe) - The Great Train Race - Steamfest 2023

Gestart door hermanvk zondag 30 maart 2025, 23:05:22

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Wat je al niet ziet (af en toe) - The Great Train Race - Steamfest 2023
Zoals jullie misschien wel weten, ben ik nog lid van andere fora, waaronder onder anderen deze:
https://www.marklin-users.net/forum/

En daar vond ik deze post:
Marklin HO and the Southern Hemisphere

Ik weet niet of je lid moet zijn van het forum, om er iets van te kunnen lezen, maar wat wel mijn aandacht trok:
The Great Train Race - Steamfest 2023
Watch the 2023 Great Train Race from Burton Automotive Hunter Valley Steamfest 35th Anniversary event
Enne: waar anders vindt men zoveel plaats, dan in Australiƫ?

(OK - iets outdated?, maar wel indrukwekkend)
Re: Wat je al niet ziet (af en toe) - The Great Train Race - Steamfest 2023
Wiki Redactie
Lid sinds: 2009

Twentelijn Tp.IVa (1969-1980)

offline
Re: Wat je al niet ziet (af en toe) - The Great Train Race - Steamfest 2023
Ik had 'm al eens gezien, maar opnieuw helemaal afgekeken. Erg indrukwekkend. Hier in Europa zal er voor zoiets op deze schaal denk ik geen ruimte op het spoor zijn.
Re: Wat je al niet ziet (af en toe) - The Great Train Race - Steamfest 2023
 B) Erg leuk om te zien, mooie beelden en een gave wedstrijd. :thumbup:
Die Aussies piepen niet om een beetje rook en stoom, no worries  :D
:o) En die ene met die geel/groene lok erachter, was dat een reserve voor als de kolen opraakte?
Re: Wat je al niet ziet (af en toe) - The Great Train Race - Steamfest 2023
James May heeft nog wel zoiets geprobeerd met modeltreinen:
Re: Wat je al niet ziet (af en toe) - The Great Train Race - Steamfest 2023
 @citaat schitterend.  :thumbup: