nee hoor davy

maar heb geleerd dat er met elke winkel wel eens wat fout gaat
ik kan nu ook wel gaan zeggen dat wentink in arnhem een k*t winkel is want mijn rivarossi IRM komt maar niet !!!!!

maar daar kunnen hun niks aan doen !!!!
of op hijermann in winterswijk die de rivarrossi niet wil bestellen omdat er geen vraag naar is bij hun (in het begin uiteindelijk kan hij nu wel daar besteld worden )
daarom zeg ik altijd iedereen heeft een favorite winkel en de ander kan er niks
mijn oom wil niet naar mijn huis winkel in winterswijk en ik niet naar de zijne in zelhem maar als ik daar toevallig wel met mijn oom ben koop ik soms toch iets
niet altijd kan een winkel er wat aan doen en ik denk dat wij daar als consument soms te makkelijk over nadenken en dit is niet alleen om het wel of niet opnemen voor total trein maar voor alle winkels
ik had het eerst totaal niet met MTE daarna een keer iets besteld omdat hun de enige waren met de marklin locloodsen en nu zelfs een keer heen geweest en wat gekocht

ik heb zelf ook nooit geduld en het kan niet snel genoeg gaan als ik iets op internet zie en het is net te koop dan wil ik het wel maar mijn vrouw zegt altijd wacht nou eerst maar eens rustig af
dus nogmaals niet voor korting ofzo gewoon in het algemeen !!!!
en ook niet om iemand af te branden of afte zeiken ofzo
gewoon een mening
groet robert