Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251

Gestart door Teddyvallei dinsdag 03 juni 2008, 18:03:57

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Forum Moderator
Lid sinds: 2006

offline
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Dat ben ik inderdaad met je eens Chris. Lijkt nu ook net of Trix onbelangrijk is. Snap ook niet waarom het zo lang moet duren. Over het algemeen lukt het de 2rail fabrikanten toch ook de 3railproducten tegelijk uit te leveren.

Groeten,
Herman
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Het lijkt standaard beleid te zijn.
De Trix 6504 was er ook pas maanden na het drierailmodel. Daarmee heeft Mätrix zichzelf in de vingers gesneden. Het gaf mensen de kans om na te denken over de vraag of ze wel zoveel geld wilden uitgeven voor een net-niet model. Persoonlijk ken ik meer tweerailers die het model hebben afbesteld dan gekocht.
Dat zal bij de 1251 overigens wel meevallen.

Feit blijft dat het natuurlijk niet de manier is om de tweerailmarkt voor het bedrijf te winnen.
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Speciale Gast
Lid sinds: 2017

Nederlands begin jaren 90

offline
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Heey,

Ik vind het ook erg jammer dat de 2 rail zo lang op zich moet laten wachten en voeg me dan ook aan de tekst van Herman bij.
Maar gelukkig wordt het wachten wel beloond voor die hem in de bestelling heeft staan.
Het is echt een vreselijk mooie machine. (die ik helaas nog niet heb)

Groetjes,

Antal
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
ik twijfel toch nog over de loc ivm het geluid van de motor
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Zo,

Als het goed is "land" de mijne hier ook van de week.... Ben benieuwd :D.
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Citaat van: Daan! op zondag 29 juni 2008, 12:37:54
ik twijfel toch nog over de loc ivm het geluid van de motor

In werkelijkheid zijn de tractiemotoren/tandwielkasten van electrisch materieel ook alles behalve stil. Een 1200 die hard moet werken kan een hoop herrie maken. Wat dat betreft is het geluid van de oude aandrijving van Märklin heel wat natuurgetrouwer dan bijvoorbeeld de superstille motoren van Roco of de SDS van Märklin!!! Dus om deze reden niet twijfelen!
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Om het rijgedrag of de detaillering (grove handgrepen)  twijfelen, ok, maar om het geluid? Welk geluid ze ook maken, realistisch is het toch nooit... en inderdaad, hoe meer geluid hoe beter :D
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Lid sinds: 2016

Carpe diem

offline
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Citaat van: Mister1736 op zondag 29 juni 2008, 23:09:12Als het goed is "land" de mijne hier ook van de week.... Ben benieuwd :D.

Had je m'n fototjes al gezien? Heb je vast een voorproefje...
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Ja maistro 8),

tien je zei dat je foto's had gemaakt, heb ik gelijk gekeken :D.
Ziet er mega goed uit :D. De mijne moet nog komen :(, kan niet wachten :twisted:.
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Citaat van: Mister1736 op dinsdag 01 juli 2008, 23:26:33
Ja maistro 8),

tien je zei dat je foto's had gemaakt, heb ik gelijk gekeken :D.
Ziet er mega goed uit :D. De mijne moet nog komen :(, kan niet wachten :twisted:.
even een off-topic vraagje:

hoeveel locs heb jij nu wel niet?
(incl. triebwagens)

Dennis
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Ik heb um vandaag ook gezien, netjes hoor !

Groetjes,

Robbert
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Ik kreeg net een telefoontje dat de mijne ook klaar staat :D.
Morgen even ophalen dus.
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Dennis,

Om heel eerlijk te zijn ben ik de tel kwijt :oops:, maar het zijn er zeker een berg :?....
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Citaat van: Mister1736 op woensdag 02 juli 2008, 19:39:57
Dennis,

Om heel eerlijk te zijn ben ik de tel kwijt :oops:, maar het zijn er zeker een berg :?....
dat vermoeden had ik al :lol:

verzamelgekte? of gewoon een loods van 300 graden :mrgreen:

ik heb de 1251 ook al mogen bewonderen.
leuk ding, maar never voor ?320, daarbij als ik iets nederlands zou kopen zal het toch geel-grijs zijn 8)

Dennis
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Meer verzamelgekte ;).
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Citaat van: minirailz op woensdag 02 juli 2008, 21:02:33


ik heb de 1251 ook al mogen bewonderen.
leuk ding, maar never voor ?320, daarbij als ik iets nederlands zou kopen zal het toch geel-grijs zijn 8)

Dennis

nou je kan hem echt wel goedkoper krijgen dan die ?320,

ik koop dus ook niks bij shop in shops
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Citaat van: roerijzer op woensdag 02 juli 2008, 22:25:15
Citaat van: minirailz op woensdag 02 juli 2008, 21:02:33


ik heb de 1251 ook al mogen bewonderen.
leuk ding, maar never voor €320, daarbij als ik iets nederlands zou kopen zal het toch geel-grijs zijn 8)

Dennis

nou je kan hem echt wel goedkoper krijgen dan die €320,

ik koop dus ook niks bij shop in shops
ik koop er alles, naar alle tevredenheid.

Dennis
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Citaat van: minirailz op woensdag 02 juli 2008, 22:26:28
Citaat van: roerijzer op woensdag 02 juli 2008, 22:25:15
Citaat van: minirailz op woensdag 02 juli 2008, 21:02:33


ik heb de 1251 ook al mogen bewonderen.
leuk ding, maar never voor ?320, daarbij als ik iets nederlands zou kopen zal het toch geel-grijs zijn 8)

Dennis

nou je kan hem echt wel goedkoper krijgen dan die ?320,

ik koop dus ook niks bij shop in shops
ik koop er alles, naar alle tevredenheid.

Dennis

nou ,

mij veel te duur daar zo

ik hal het ergens anders en heb dezelfde garantie of andere dinge als een shop in shop
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
De dichtstbijzijnde Märklindealer zit op 45 minuten reisafstand. Gelet op de reiskosten loont het niet meer om deze te bezoeken. Aan benzinekosten en parkeerkosten ben je meer dan ? 25,00 kwijt. Ik bestel voortaan wel in Duitsland. Geen horizontale prijsbinding. Korting tot meer dan 20% en schappelijke verzendkosten. Wat wil je nog meer. Dankzij :D de keuzes van Märklin Nederland hou ik mijn hobby betaalbaar.

Deze week of anders begin volgende week verwacht ik mijn ACTS loc + nog wat andere meuk thuis :D

Grtz,

Willem
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Ik heb mijn ACTS 1251, conform het grote voorbeeld, voorzien van "I love Betuwe-route" stickers. Het heeft wat vragen stellen gekost, maar dankzij Robbert en Chris en de site van Nico Spilt bleek dat ook de 1251 in de schaal 1:1 met in elk geval 1 sticker heeft rondgereden.

Dus toen kon de mijne niet achterblijven... http://www.mijnalbum.nl/Album=RMJBEYI8.

Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Hoi Gerard,

Twee stickers, aan elke zijde van de lok, slechts 1 onder de cabine.
Dus nu er 1 rechts achter zit, moet je er nu nog een links voor plaatsen.
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
zozo Gerard jij hebt lef :shock: eh.. nee daar waag ik mijn 1251 niet aan :oops:

Moet eerlijk zeggen staat wel erg leuk zo'n sticker  :D Heb uiteraard ook de topic op BNSP en Chris zijn verslagje gelezen. Nog even twijfel of ik soms mijn 6703 zal doen  :roll:
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Citaat van: chris op maandag 07 juli 2008, 14:12:00
Hoi Gerard,

Twee stickers, aan elke zijde van de lok, slechts 1 onder de cabine.
Dus nu er 1 rechts achter zit, moet je er nu nog een links voor plaatsen.
Zo heb ik het ook gedaan. Hier zie je maar één zijde van de loc, de andere kant ziet er precies zo uit.

Citaat van: Brigitte op maandag 07 juli 2008, 14:12:59
zozo Gerard jij hebt lef :shock: eh.. nee daar waag ik mijn 1251 niet aan :oops:

Moet eerlijk zeggen staat wel erg leuk zo'n sticker  :D Heb uiteraard ook de topic op BNSP en Chris zijn verslagje gelezen. Nog even twijfel of ik soms mijn 6703 zal doen  :roll:
Ach, wat is lef. Ik wil graag de werkelijkheid zoveel mogelijk nabootsen en dan moet je soms dit soort acties ondernemen.
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Hoi Brigitte

Zolang je de blanke lak niet gebruikt, haal je em er met je nagel zo weer af.  :)
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Laatst met al die mooie foto's in het line-up hoekje van dit forum eens goed de ACTS 1251 bekeken, toen viel mij op dat de slangen aan de bufferbalk paars achtig waren.

Toen pakte ik mijn model erbij en ging eens goed kijken omdat het me bij mijn model nog niet opgevallen was. En toen snapte ik ook waarom ik het niet eerder had gezien:

Aan de linkerkant de situatie zoals die was, rechts de situatie nadat ik via mijn handelaar een paar remslangen had gehad.

Deze remslangen waren vanaf de fabriek niet gemonteerd terwijl ze er standaard wel op horen te zitten (andere 3 gaatjes in bufferbalk zijn van slangen die wel los meegeleverd worden).

Of dit vaker voorkomt weet ik niet, maar dit is dus weer een extra aandachtspunt om op te letten bij de aanschaf van dit type locomotief.
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Ik zie nu dat mijn 1251 ook niet compleet is :?, die remslangen zitten bij mij ook niet in de verpakking zie ik nu :(.
Even mijn dealer aan zijn vestje trekken.
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Even voor de goede orde, er was een hoogspanningskabel manco,als ik het zo zie en geen remslang.  :wink:

Gr. Marco
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Mag ook dan heb ik denk ik op de verkeerde regel gekeken in de onderdelenlijst. Maar al help ik er maar 1 persoon mee om te zorgen dat zijn exemplaar compleet is ben ik al blij.
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

RFO 193 623

offline
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Gewoon omdat ie zo mooi is  8)

Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Hij staat meerdere malen te koop in Duitsland op Ebay
prijzen vanaf 249,99 - 299,00 = m 37122

Dirk Bolt
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251

© Der Modellbhanchecker.de

Nog wat leuke verslagen:

Link 1.
Link 2.
Link 3.

Groetjes,

Robbert
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Grappige vertalingen, vooral die van link 3  :D

groetjes, Martin
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Citaat van: martin op dinsdag 29 juli 2008, 17:50:04
Grappige vertalingen, vooral die van link 3  :D

groetjes, Martin

Inderdaad,  :lol:
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Lid sinds: 2007

Central Station met C-rail, Nederlands materieel

offline
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Ik heb mijne al een hele tijd terug besteld bij Totaltrain Castricum. Helaas hebben ze de loc daar nog steeds niet binnen gekregen :cry: Al een aantal mailtjes gestuurd, maar helaas geen antwoord terug gekregen. Baal hier echt ontzettend van! Dit is ook meteen de laatste keer dat ik iets daar heb besteld. :evil:

Heeft iemand een idee hoe ik misschien onder de bestelling kan uitkomen?
Dan kan ik de loc gewoon in iedere andere winkel kopen 8)
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Citaat van: Ferry1989 op zaterdag 02 augustus 2008, 19:44:06
Ik heb mijne al een hele tijd terug besteld bij Totaltrain Castricum. Helaas hebben ze de loc daar nog steeds niet binnen gekregen :cry: Al een aantal mailtjes gestuurd, maar helaas geen antwoord terug gekregen. Baal hier echt ontzettend van! Dit is ook meteen de laatste keer dat ik iets daar heb besteld. :evil:

Heeft iemand een idee hoe ik misschien onder de bestelling kan uitkomen?
Dan kan ik de loc gewoon in iedere andere winkel kopen 8)
heeft niks met de winkel te maken, athans meestal niet.
als marklin dar gewon later levert hebbie gewoon pech :(

meestal kun je er onderuit komen mits een kleine betaling, ze hadden immers op je gerekend(lees :inkomsten misgelopen).

Dennis
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Lid sinds: 2007

Central Station met C-rail, Nederlands materieel

offline
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
ik begrijp best dat niet alle winkels tegelijk de niewe artikelen binnen kunnen hebben, maar na zo'n lange tijd moet het toch wel zo zijn dat alle winkels de nieuwe artikelen binnen hebben.  :?
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Citaat van: Ferry1989 op zaterdag 02 augustus 2008, 19:44:06
Ik heb mijne al een hele tijd terug besteld bij Totaltrain Castricum. Helaas hebben ze de loc daar nog steeds niet binnen gekregen :cry: Al een aantal mailtjes gestuurd, maar helaas geen antwoord terug gekregen. Baal hier echt ontzettend van! Dit is ook meteen de laatste keer dat ik iets daar heb besteld. :evil:

Heeft iemand een idee hoe ik misschien onder de bestelling kan uitkomen?
Dan kan ik de loc gewoon in iedere andere winkel kopen 8)
Neem eens per PB contact op met forumlid 7700serie. Misschien dat hij (als bedrijfsleider van het TT-filiaal Valkenburg) iets voor je kan betekenen en kan informeren bij TT-Castricum hoe het zit.
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
als de schuld echt bij hun ligt zou ik geen betaling doen om onder je bestelling uit te komen. Zij houden zich niet aan de afspraken. mits dat zo is dan, he
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
ER zijn bedrijven die inschrijfgeld vragen.
Als ze dat niet doen is dat hun risico, je kan voorzover ik weet gewoon annuleren.

Mocht dat eventueel andersom gebeuren kunnen zij dat ook.
Het maakt dan niet uit bij welke winkel dit gebeurt, mits ze geen inschrijfgeld vragen natuurlijk.
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Lid sinds: 2007

Central Station met C-rail, Nederlands materieel

offline
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Citaat van: Herman05 op zaterdag 02 augustus 2008, 22:31:13
Tekst verwijderd

Groeten,
Herman
Ja daar heb ik ook al aan gedacht. Het is dan alleen wel zo dat als de loc uiteindelijk wel komt. Totaltrain gewoon kan zeggen dat ze nooit een mailtje van mij hebben ontvangen, maar om nou een koerier te sturen, vind ik ook weer een beetje overdreven.

Citaat van: Daan! op zaterdag 02 augustus 2008, 21:47:11
als de schuld echt bij hun ligt zou ik geen betaling doen om onder je bestelling uit te komen. Zij houden zich niet aan de afspraken. mits dat zo is dan, he
Tja dat ligt denk ik een beetje moeilijk. Volgens de website van Totaltrain zijn de levertijden een indicatie. Dat zorgt er dus voor dat je eigenlijk niet kan zeggen dat de levering wel heel lang duurt.
Dus ja technisch gezien houden hun zich dan aan de afspraak.

Citaat van: cup-druc-han op zaterdag 02 augustus 2008, 23:12:23
ER zijn bedrijven die inschrijfgeld vragen.
Als ze dat niet doen is dat hun risico, je kan voorzover ik weet gewoon annuleren.

Mocht dat eventueel andersom gebeuren kunnen zij dat ook.
Het maakt dan niet uit bij welke winkel dit gebeurt, mits ze geen inschrijfgeld vragen natuurlijk.
Ik heb geen inschrijfgeld betaald, maar als je dan de Algemene verkoopwaarden leest, staat er onder andere dit in:
Door het plaatsen van een bestelling is de overeenkomst een feit.
Totaltrain zal streven naar snelle levering van het bestelde. Opgegeven levertijden zijn slechts indicatief. Overschrijding van enige levertijden geeft de klant geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht de overeenkomst te ontbinden


Dus ja. Ik denk dat ik deze week nog even afwacht. Ik zal van de week eerst even de klantenservice bellen of langsgaan in de winkel. Ik ben benieuwd wat ze te zeggen hebben!
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
ik zou gewoon totaltrein een kans geven en anders een mailtje of je hem niet via 7700 serie kunt krijgen dan kan die hem verzenden
ik snap dat het lastig is en vervelend maar om nu gelijk een winkel af te branden met zulke dingen
ik denk dat als ze er al iets aan kunnen doen dat het niet moedwillig is
ook hun zijn afhankelijk van marklin
mijn winkel heeft hem nog niet eens en somberg heeft er maar een paar gekregen dus niet te snel conclusies maken en gewoon even met davy mailen of pben dan denk ik dat er vast een oplossing komt !!!!!
(en dit zeg ik niet omdat ik totaltrein zo goed ken maar ik ken davy wel en dat lijkt me een hele schappelijke man !!!!) en nee dat is geen slijmen ofzo maar gevoel !!!denk dat er meer mensen zijn diedat met mij eens zijn
groet robert
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Lid sinds: 2007

Central Station met C-rail, Nederlands materieel

offline
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Ik begrijp ook wel dat Totaltrain dit niet expres doet. Iedere winkel wil natuurlijk liever verkopen dan dat ze hun klanten laten wachten.
Ik wacht zoals ik al zei nog even af.
Ik wacht nog even met het mailen of pben van Davy, ik denk niet dat het de bedoeling is dat iedereen die problemen heeft met zijn werkgever, zich meteen bij hem meld met het probleem.

Citaat van: remcy op zondag 03 augustus 2008, 14:16:17
ik snap dat het lastig is en vervelend maar om nu gelijk een winkel af te branden met zulke dingen
Ik vind het op zich niet vervelend om te wachten hoor. Het viel me alleen op dat alle winkels bij mij in de regio de loc al hadden, behalve bij de winkel waarbij ik had besteld.

Zou je mij willen verteleen wat je bedoelt met zulke dingen? Ik vind zelf dat ik niet echt iets verkeerd heb gezegd :?
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Datzelfde heb ik ook met de 37571 (103).
Die heb ik besteld toen hij uitkwam met de Herfstneuheiten 2007. Ik zie hem overal opduiken echter mijn handelaar weet nog van niets.

Ik wacht nog even af.
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Er zitten altijd verschillen tussen winkels. In het geval van Totaltrain is mijn ervaring dat levering  via postorder eindeloos kan duren. Zonder info over vertraging etc. Ook op email wordt over het algemeen niet gereageerd. Bij bellen blijft het blij loze beloften (morgen gaat hij onderweg en er komt niets). Uiteindelijk komen spullen wel als deze leverbaar zijn. Bij mij heeft het wel 3 maanden geduurd voor ik mijn model kreeg. Ik mijd deze zaak dus nu angstvallig nadat een 2e en 3e kans die ik ze gaf op het zelfde uit liep.

Mijn huidige hofleverancier heeft er ook een paar binnen. Erg mooi! Ondanks de fikse meerprijs tov. andere winkels ga ik hem toch maar in de Nederlandse vakhandel halen. Een goede shop in de buurt houden is ook wat waard!

Hebben alle shops inmiddels de niet komplete dozen (slangen) aangevuld? Of moet ik nog altijd goed opletten?
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Hallo,

Nou vooruit, hier nog even als troost voor het wachten, de 1251 en de 1215 in multitractie.



Groetjes,

Tighfield :D
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
mooie foto tighfield.

Alleen de panto's horen overeind :wink:
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Ferry1989
nee zulke dingen
bedoel ik met als er niet geleverd wordt niks verkeerds ik bedoel met de situatie
zeg maar vertrouwen hebben in de winkel in zo een situatie en niet afbranden voor ze een kans te geven snap je bedoel dat zelf ook niet verkeerd maar weet ook niet hoe je dat altijd moet doen met zinsverbanden  :lol: :lol: :lol: :lol:dus niks mee bedoeld en niks verkeerd gezegd hoor  :lol: :lol:
groet robert
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Het hele TT verhaal laat ik links liggen, daar brand ik me niet aan, en bij mijn  hofleverancier MTE is ook de TRIX binnen.
Prima inorde, behalve dan dat ook daar de koppelslang op de bufferplaat aan 1 kant ontbrak.

Andere mee gekregen die wel inorde is.
Test ben ik nu aan het maken, plus wat pimpen van de lok.
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Lid sinds: 2007

Central Station met C-rail, Nederlands materieel

offline
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Citaat van: remcy op zondag 03 augustus 2008, 16:06:14
Ferry1989
nee zulke dingen
bedoel ik met als er niet geleverd wordt niks verkeerds ik bedoel met de situatie
zeg maar vertrouwen hebben in de winkel in zo een situatie en niet afbranden voor ze een kans te geven snap je bedoel dat zelf ook niet verkeerd maar weet ook niet hoe je dat altijd moet doen met zinsverbanden  :lol: :lol: :lol: :lol:dus niks mee bedoeld en niks verkeerd gezegd hoor  :lol: :lol:
groet robert
okay bij deze vergeten! :lol: :lol: :lol:

Heb de prachtige foto van Tighfield maar als achtergrond gebruikt om in de stemming te komen 8)
Re: HIJ IS ER DAN EINDELIJK DE ACTS 1251
Citaat van: remcy op zondag 03 augustus 2008, 14:16:17
ik zou gewoon totaltrein een kans geven en anders een mailtje of je hem niet via 7700 serie kunt krijgen dan kan die hem verzenden
ik snap dat het lastig is en vervelend maar om nu gelijk een winkel af te branden met zulke dingen
ik denk dat als ze er al iets aan kunnen doen dat het niet moedwillig is
ook hun zijn afhankelijk van marklin
mijn winkel heeft hem nog niet eens en somberg heeft er maar een paar gekregen dus niet te snel conclusies maken en gewoon even met davy mailen of pben dan denk ik dat er vast een oplossing komt !!!!!
(en dit zeg ik niet omdat ik totaltrein zo goed ken maar ik ken davy wel en dat lijkt me een hele schappelijke man !!!!) en nee dat is geen slijmen ofzo maar gevoel !!!denk dat er meer mensen zijn diedat met mij eens zijn
groet robert

Heeeeee Remcy,,,,,, Jij wil korting of zo ? :-) hahahaha

@ Ferry1989

Mailen naar klantencervice (@) totaltrain.nl en leesbevesteging vragen.
niet pben naar mij hier, dit is mijn hobby en niet mijn werk  :D

gr davy

en de acts ziet er naar mijn mening goed uit :wink: