Goedenavond medespoorders,
het is inmiddels lang geleden dat ik hier actief was vanwege verhuisperikelen en alle treinspullen die nog in de dozen opgeborgen staan. Het is weer tijd om de hobby op te pakken en weer met een baan te beginnen. Ik kan wel vermelden dat ik erg blij was met het NOP II ontwerp waar jullie mee hebben geholpen!
Inmiddels ben ik dus verhuisd naar een mooi appartement, echter dat heeft helaas tot gevolg dat de ruimte voor de baan ook minder is dan gehoopt.
De lengte die ik voor de vorige baan had is er helaas niet meer. Mijn bovenbaan kan helaas maar 270 cm lang worden (als de baan langer wordt loopt de baan voor een raam langs wat mijn wederhelft niet fantastisch vindt).
Het schaduw station zou nog wel op dezelfde lengte kunnen maar steekt dan uit ten opzichte van de bovenbaan en is onpraktisch denk ik. Dus ook die zou wat moeten inleveren qua lengte. Bij de bouw van het appartement heb ik de toegangsdeur van de hobbykamer laten opschuiven zodat de helix nog wel past.
Zou iemand mij willen/kunnen helpen met het baanontwerp van Kampen-1 (we zijn verhuisd vanuit de NOP naar Kampen namelijk

De baan mag qua breedte gelijk blijven met dezelfde Helix die erin is toegepast.
Schaduwstation en bovenbaan moeten helaas wat inkrimpen....
Hetzelfde bericht heb ik geplaatst in NOP II banontwerp omdat daar ook het "oude" baanontwerp in staat dat grotendeels gebruikt kan worden.
Bijvoorbaat hartelijk dank!
Met vriendelijke groeten,
Egon