Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

Märklin Insider club 2025 Insider News und Märklin Magazin

Gestart door trein-ice3 maandag 27 januari 2025, 21:51:36

Re: Märklin Insider club 2025 Insider News und Märklin Magazin
Citaat van: Baanloos op maandag 28 april 2025, 11:50:33Vermoedelijk word Märklinmagazin nr.3-2025 het 1e exemplaar wat jij en ik toegestuurd krijgen als nieuwe Insideleden.

Dat zou kunnen inderdaad, dat het van de ingangsdatum van het gratis abonnement afhangt. Alleen wel apart dan dat Magazin nr.1 wel als nazending toegezonden werd.

Citaat van: Hans V200.0 op zondag 27 april 2025, 00:45:44Welke Insider heb je, de Duitse of de Nederlandse?

Ik heb gekozen voor de Duitse versie.

als er maar een "v" voor op staat

Dat is tenminste lekker leesvoer als je de taal kunt lezen.
Soms kijk ik naar de plaatjes, maar vaak ook naar de tekst, en advertenties.
Voor nu kijk ik in het nieuwe boek over de CS3,  dus ik heb de Insider al bijna gelezen  B)
Heb over de Shay-lok gelezen,  maar toch....deze eenling ga ik niet in de verzameling opnemen.
Zie #50 en antwoord #51:

Hmmm, ingangsdatum op mijn brief is 23-03, nr. 2 valt wel in deze periode.
Wat staat er op jouw brief vermeld Harrie?
Citaat van: Baanloos op dinsdag 29 april 2025, 09:05:08Hmmm, ingangsdatum op mijn brief is 23-03, nr. 2 valt wel in deze periode.
Wat staat er op jouw brief vermeld Harrie?

Bij mij ging het in op 19 maart. Wellicht toch te laat voor nummer 2? In ieder geval nog niets ontvangen.
Nummer 2 is kennelijk toch niet voor ons bedoeld als nieuwelingen in de club. Nu denk ik dat nummer 3 wel binnenkort uit zal komen zeker nu het nieuwe insider model is gepresenteerd, de 66 002? Waarschijnlijk zit bij dat nummer een bestelformulier voor deze lok en de bijbehorende wagons.
Ook al zit het bestelformulier er niet bij uitgave Insider #3. Je moet dit clubmodel bestellen voor 15 augustus 2025, nog tijd genoeg dus. De levering staat gepland in vierde kwartaal 2025.
EN zonder bestelformulier kun je ook als Insider deze modellen bestellen via je handelaar in het clubgedeelte op de Duitse Märklin website want de locomotief #39665 en wagenset #41329 staan er al. Je handelaar kan je bestelling alvast invoeren tenminste als deze zonder bestelformulier maar aan de hand van je e-mail of mondelinge afspraak dat wil gaan doen. Veel handelaren willen immers nog analoog eerst jou bestelformulier onder ogen zien en in hun bedrijf in een klappertje of zo bewaren en je kunt pas je bestelling afhalen als je de bestelbon voor clublid inlevert. Zouden er ook handelaren zijn die eerst je clublidmaatschapskaart of zelfs identiteitsbewijs willen zien? :-) 
Dirk :-{)
De Duitse bureaucratie of is het Gründlichkeit?  :D