Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

MARKLIN C RAIL

Gestart door AdriaansAirbrush maandag 02 juni 2008, 11:08:02

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
MARKLIN C RAIL
AdriaansAirbrush
gast

MARKLIN C RAIL
Ik heb een marklin dubbele wissel met op de doos en wissel het nummer 24620 maar bij marklin op de site en in de kataloog staat de wissel met het nummer 24624 het is dezelfde wissel 188.3 mm 24.3° weet iemand hoe dit zit.
Alvast bedankt
adriaansairbrush.
Re: MARKLIN C RAIL
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

Trans Europ Express

offline
Re: MARKLIN C RAIL
Adriaan,

De kruiswissel 24620 is geleverd volgens mij tot '99. Daarna zijn ze overgestapt op de 24624. 620 was zonder aandrijving, 624 wordt comleet geleverd.
Re: MARKLIN C RAIL
AdriaansAirbrush
gast

Re: MARKLIN C RAIL
Hallo Buzz_stroke
Het klopt wat je schrijft ik heb de wissel al meer dan tien jaar,de nieuwe wissels zit de elektrische aandrijving al in,toen ik je antwoord aan het lezen was dacht ik stom stom dat ik daar niet aan gedacht heb,alleen maar op de nummers zitten staren.
Bedankt voor het antwoord.
Adriaan   :P 
Re: MARKLIN C RAIL
Speciale Gast
Lid sinds: 2007

Treinen rijden op rails, niet op tijd!

offline
Re: MARKLIN C RAIL
Op zich vind ik het een fout van marklin, dat ze niet meer zonder aandrijving leveren. Bijvoorbeeld ik heb nu nog lang een aandrijving nodig, dus ik koop alleen maar 2e hands C rail engelsmannen zonder aandrijving, want het kan allemaal maar kapot gaan.
Re: MARKLIN C RAIL
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: MARKLIN C RAIL
ik had 2x de 620 nodig en heb ze bij somberg uit een uitbreidings set laten halen
anders inderdaad een keertje houten doet ook wonderen voor 2e hands
groet robert