Nieuws:

Bekijk onze nieuwe Stichting 3rail kleding lijn! Mooi voor evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Webshop

zolderbaan update 15-03

Gestart door Falcon zaterdag 31 mei 2008, 17:56:07

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: zolderbaan
Lid sinds: 2007

Ik ben 3 railer zonder pukkels

offline
Re: zolderbaan
Hoi Falcon, wordt echt leuk zo, Mooie foto's van een mooie baan.



                                                                                                        Arie
Re: zolderbaan
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: zolderbaan
mooie foto's
en tot zaterdag  :lol: :lol:
groet robert
Re: zolderbaan
Speciale Gast
Lid sinds: 2008

Potrebbe ripetere per favore ?

offline
Re: zolderbaan
Hoi Falcon ik zie nu voor het eerst je baan :oops: maar het ziet er allemaal goed uit.
Je hebt trouwens ook een aardige verzameling rollend materiaal.

Complimenten Bert :)
Re: zolderbaan
Lid sinds: 2008

offline
Re: zolderbaan
Zo eindelijk weer een update. Niet dat er helemaal niets is gebeurd, maar veel niet zichtbaar (aansluiten elektra, relais, etc). Verder de wegen aangelegd, tunnelportalen gemaakt zodat het landschap kan worden aangebracht. Ook is de ballst nu helemaal klaar en voorzichtig begonnen met het gras. Mijn vrouw schildert op dit moment 260 preiser figuurtjes die ik in Houten heb gehaald.
Eerst nogmaals het stadje.

De tunnelingangen aan de linkerkant

Overicht van het achterste deel van het stadje.

De eerste 2 seinen. 1 daarvan in Houten gehaald voor 12,- euro.

Beeld onder de brug door.

Dorpje op hoogte met de stadsmuur.

Mijn zenuwcentrum met electronische relais. De laatste 3 in Houten gekocht voor 13,- samen. Normaal staan ze meestal voor 15,- tot 20,- per stuk. Er was geen garantie of ze het deden. Gokje moet je soms nemen.

Hiet moeten nog 2 wagons bij. Geduld hebben tot ze voor de juiste prijs ergens staan.


Voor de geinteresseerden, ik heb mijn banenplan voor de marklin baan wat gewijzigd en bij banenplannen ondergebracht.
Re: zolderbaan
Lid sinds: 2008

offline
Re: zolderbaan
Even weer een update. Ik ben bezig geweest om deheuvel te maken. Hij is al helemaal bestrooid met AD24 strooisel van Anita Decor. Verder heb ikde tunnelportalen gemaakt, de muren en begonnen met de rotsachtige wanden. Tevens is al een groot deel van de rest bestrooid, heb ik de perrons gemaakt (moeten nog bovenbouw etc op), al een scala aan lampjes aangesloten en seinen aangebracht. Onder wat sfeer foto's. De marklin baan ben ik langzaam aan het afbraken zodat ik daar rond de zomer langzaam mee kan beginnen.