Hoi Barry,
Ze nemen het mee en het is al doorgespeeld naar de afdeling die naar deze investering(en) gaat kijken,
Dus niks 4 jaar want we wachten al zolang, en ga dan eens met een handelaar eens praten of ie het bij de vertegenwoordiging wil neerleggen.
Wellicht doet ie dat en zegt dan: Tja maar kan je niks beloven want.......
Ach ergens begrijp ik dat wel als je alleen over de NS1300 praat, maar ik heb ook meerdere landen genoemd waar deze lok ooit reed of vandaan kwam.
Dankzij de input hier dan wel op bijvoorbeeld de site van Nico Spilt.
Je mag je eigen wens kenbaar maken, maar zodra ie onderbouwt wordt door het halve zoniet het hele forum, dan wordt het toch eens tijd er over te praten.
Zowel op beurzen waar ze staan, als op tentoonstellingen, winkels of workshops en wellicht kunnen we het er ook over hebben op de stamtafels van dit forum

Laat het niet verstommen, maar maak kenbaar dat je er eentje (of meer) wil!
Het is van beide kanten speculeren, dat is waar, toch wil ik niet uit het oog verliezen, dat de reactie erg vlot kwam, maar laat me er ook niet door verblinden.
1 mailtje daar schrikken ze niet van, maar vijftig of honderd of nog meer, dan wordt de klank duidelijker van de roep om een NS1300.
Het jubileum is ook niet ver weg meer (pak em beet 2 jaar) dus het tijdsbestek zal hopelijk aanzienlijk korter worden.
Wat erg tof zou zijn......een Uberrasschungs modell