Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

BR 53 met een condenstenden

Gestart door Peter stoom dinsdag 27 mei 2008, 22:30:47

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
BR 53 met een condenstenden
Lid sinds: 2008

BONNE van de HSIJ Hoogovens Stoom IJmuiden

offline
BR 53 met een condenstenden
Een Br 53 heb ik altijd al een mooie loc gevonden zeker in de uitvoering 37021
met de ventilatoren die dan draaien, en kom ik deze tegen bij de laatste beurs in houten
tegen, maar niet genoeg geld mee. zegt een vriend, een paar dagen later, er is ook een flappentap daar in het gebouw.
Ik had naar het kaartje van de verkoper moeten vragen, nu maar wachten tot ik er weer een tegen kom.

Peter
Re: BR 53 met een condenstenden
Hallo Peter,

Voor zover ik weet is er geen geldautomaat in Houten hoor :idea: Je kunt vaak wel PIN-nen bij de kassa in het restaurant, hangt af van de inhoud van de geldlade :lol: Balen dat je dit keer achter het net gevist hebt, locs met condenstender zijn inderdaad rete-cool 8)

Vriendelijke groeten,

Rolf
Re: BR 53 met een condenstenden
Lid sinds: 2007

een hele trotse papa van tygo en jamie

offline
Re: BR 53 met een condenstenden
voor zover ik weet rolf heb je gelijk
heb al twee keer voor de kassa gestaan voor extra cash en helaas kassa niet toereikend om extra uittegeven
dus ja helaas ik heb het ook vaak meegemaakt jammer genoeg
succes de volgende keer peter (geloof in augustus weer  :lol:)
groet robert
Re: BR 53 met een condenstenden
Gewoon op Google het bestel nummer voorafgegaan door Märklin of natuurlijk nog meer kans op Ebay.
Er staat in ieder geval een lege doos te koop op Ebay :mrgreen:  maar gewoon even de zoekopdracht opslaan, dan krijg je automatisch bericht als er weer een wordt aangeboden.
Zou je eigenlijk niet liever je geld besteden aan een echt bestaand hebbende loc. :?

Dirk Bolt