Zo goedemorgen voor een ieder vanuit Ha Noi
Gisterenavond is het er dan toch van gekomen Trainstreet met treinen (ja wel treinen) in totaal 3 stuks
Een naar het station toe en een twee vanaf het station.
Maar we beginnen eerst met een kleine impressie van de mensen die net als wij wachten op de treinen die komen gaan
Uiteraard ook wat foto's gemaakt en ja ik moest er natuurlijk ook zelf op(met de remote control op mijn telefoon)
De vietnamezen zien overal handel in ook dat is hier het geval
in de tussentijd kwamen er redelijk wat mensen op af (en toch was het niet zo druk)
en ook de muren lieten niets aan het toeval toe
Als je goed naar de tafeltjes en stoelen kijkt bij de impressie en daarna bij het begin van deze film dan zie je dat alles aan de kant is gezet en of tussen de rails is gelegd
Let op de trein komt hier wel heel dicht bij( bij prorail zouden ze een hartverzakking krijgen van zoiets als dit)
BIj de eerste film gaat de trein richting het station(en komt dus uit het zuiden)
Na ongeveer 10 min komt de volgende trein nu vanuit de andere richting of tewel vanuit het station richting het zuiden
Nu zijn de treinen in twee richtingen gepasseerd en je kan zien hoe dicht ze bij de huizen langsrijden.
Om dit nog beter te zien zijn we een etage hoger gegaan en hebben dit beeld ongeveer 20 min later geschoten
Zoals je kan zien rakelings langs de huizen........en met een behoorlijke snelheid
dit waren dan de video's waar de meeste waarschijnlijk op hebben zitten wachten
gr Ed
PS de films zijn nog niet bewerkt en ruw geschoten en neergezet ik ga hier later wel wat beter van maken waarschijnlijk in een lange opname