Nieuws:

Voor onze Stichting 3rail Wiki zoeken wij schrijvers! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Ecos 50220 en koploper

Gestart door frankn maandag 23 december 2024, 22:22:12

Ecos 50220 en koploper

Ecos 50220 en koploper
Sinds kort een nieuwe ecos 50220 aangeschaft, mijn oude 50200 had na jaren trouwe dienst wat kuren, alles mooi overgezet / ingelezen, communicatie werkt met pc, op hand rihden werkt, wissels schakelen, terugmelders komen mooi binnen maar als ik op rijden druk dan komt er geen enkele route in beeld (normaal geel) en gaat er ook geen enkele trein rijden, wie heeft n idee wat ik nog vergeten ben?
Re: Ecos 50220 en koploper
Locomotieven staan niet toevallig allemaal op handmatig?

Of stop loc is aangevinkt in het locomotief venster?

Werk op n ander nivo...

En hou rekening dat het format van de Ecos naar de computer in t 'oude' Ecos formaat moet. Deze setting staat bij nieuwe apparaten standaard uit.

Zie de plaatjes hier beneden: in volgorde om bij de setting te komen.

"Start Scherm"
EcosFormat_01.jpg
"Ecos met steeksleutel scherm"
EcosFormat_02.jpg
Setup 3 pagina
EcosFormat_03.jpg
En de legacy setting die normaal (uitlevering) uitzet, maar voor koploper aan moet.
EcosFormat_04.jpg

Bedankt voor de tips, legacy mode is bekend, staat aan, alle locs staan op actjief, die stop loc moet ik nog ff checken, nog meer tips?

Vandaag opnieuw opgestart en wat geprobeerd en het bleek gewoon allemaal te werken, rijd perfect! Ik was gisteren met n paar locs voorzichtig proberen op te starten en ik ben daarbij toevallig net in n blokgroep beperking vast komen staan, tja, die had ik ff niet in beeld, bedankt voor het mee denken