Hoi Gert,
Voor zover ik weet kunnen de oude decoders maar 1 functie analoog aan, en meestal is dat de verlichting (wat een kleinzoon/dochter ook leuk vind).
Zou eerder een los baantje met wat oudere loks reserveren voor de kleinkinderen en verder gaan met digitaal, zo kun je dus als ze later ook nog steeds geïnteresseerd blijven, naadloos laten genieten van deze hobby.
Verkopen van je oude spul zeker als het veel stof heeft gevangen, zal ook veel werk zijn en zal je er minder voor krijgen.
Stond op een beurs met mijn oudere lok's en daar werd gevraagd of er MFX of DCC inzat, en ombouwen brengt kosten met zich mee dus bood ik aan de lok omgebouwd (met mLD3) aan te bieden voor dezelfde prijs.
Toen wilde de moeder voor haar zoon een sounddecoder erin laten zetten door mij, en ik zei dat dit helaas wel een hogere prijs zou betekenen, toen haakte ze af.
Dat is haar goed recht overigens, maar ja zoals ik lees heb je eeuwenoude decoders

die meestal niet erg geliefd zijn bij.......velen
Zelf heb ik juist meer gevoel bij digitaal, met vele functies die je kunt instellen naar believen

Ga nog een CS 3 aanschaffen, op de club (lees stichting Stomm) speel ik er al mee, en ik wil er thuis meer meedoen dan dat ik daar kan.
Maar ik ga nog met de eigenaar overleggen, of er ruimte beschikbaar komt voor een dergelijk initiatief.
M.v.g.
Hans V200.0