Nieuws:

Stichting 3rail wordt mogelijk gemaakt door reclame en donaties. Doneer eenvoudig via onze Stichting 3rail Shop :thumbup:

Baanbouw Rehausen2

Gestart door Lobomotion69 maandag 12 augustus 2024, 14:15:28

Re: Baanbouw Rehausen2

Gewoon even ter info, en geen bash of 2/3rail discussie te starten:

Je had toch veel (contact)problemen met je vorige baan, kan het andere klimaat er een oorzaak van zijn dat je daar waar jij woont er zoveel last van had?

Citaat van: Bulletje op zaterdag 11 januari 2025, 21:33:55Je had toch veel (contact)problemen met je vorige baan, kan het andere klimaat er een oorzaak van zijn dat je daar waar jij woont er zoveel last van had?
Zou natuurlijk best eens kunnen... heel warm en vochtig - vermoed ik?

Om even te vergelijken -zonder een standpunt in te nemen- hier heb ik 22-25% vochtigheid binnen. Dan moet je effectief opletten, met jezelf op te laden - statische elektriciteit.
Bvb. uit de auto stappen en een elektrische schok krijgen als je de deur probeert te sluiten.

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

Ja zeker! De vochtigheid valt nog wel mee, gemiddeld tussen 55 en 65% maar alles van ijzer roest als een gek.

Duidelijk  :thumbup:

Ik ben begonnen met DCC Next voor mijn wissel aandrijving uit te proberen, het configureren etc is uit de kunst en vrij simpel. 

Nu alleen de vraag, welke servo's gebruik jij, 90 of 180 graden, en met metalen of kunstof tandwielen? 

Merci