En de verwachtingen zijn helemaal waargemaakt. De extra platte servo aandrijving werkt uit de kunst.
Vandaag zeven aandrijvingen ingebouwd aan de oostzijde van het stationsemplacement. Eén van deze zeven is ook een platte aandrijving die ik eerst nog even moest maken, want niet op voorraad. Daar hebben we ondertussen handigheid in gekregen dus dat was zo gepiept. Het langst duurde het de lijm te laten drogen. Gelukkig kun je dan ondertussen wat andere dingen doen. Voor mij nieuw was de inbouw van een halve Engelsman. Voortvarend als ik ben had ik alle wissels afgetekend en de plaats van de gaten voor de aandrijvingen bepaald. Toen het zover was om de Engelsman in te bouwen kwam ik erachter dat daarbij de aandrijvingen niet midden onder het wissel hangen maar midden onder een doorgaand spoor. En dan mag je zelf kiezen welke van de twee, er zitten namelijk twee gaatjes voor de stelnaald in de balk. Dus toen moest er even vlijtig met de vijl gewerkt worden. Tot het wel past, als resultaat krijg je dan aan de andere kant kieren. Dat is natuurlijk niet heel erg mooi maar dat camoufleren we straks met een reepje karton. Ballast er overheen en je ziet er geen barst meer van.
Toen alles weer op zijn plek lag de draadjes weer aangesloten en konden we nog een half uur met de treintjes rijden. Dolle pret.
Morgen de elektrische aansluitingen voor de wissels maken. Eerst de DCCNext configureren. Ook altijd dolle pret.
En daarna weer een nieuwe batch met servo houders produceren.