Citaat van: Lapjeskat op donderdag 05 juni 2025, 16:18:50Ah, en ik heb bewondering voor iedereen die hier al zo lang tegen zijn zin mee leest zonder iets zinnigs bij te dragen
En moest het storen dat alsmaar te zien passeren in de ongelezen berichten, daar is een knopje voor...
Die was al gevonden, net als dat ik het ook al niet had gehonoreerd met notificatie, maar dan zie nog steeds in de nieuwe berichten dit topic weer naar boven komen (en soms is het ook het enige wat als nieuwe berichten staat). Eigenlijk zou het op dit forum zo moeten zijn, dat het dan ook niet zichtbaar is in nieuwe berichten.
Sorry dat ik het schrijf, Frankie, ik heb bewondering voor je 'pennenstreken' om zomaar even een baantje uit je tovermouwen te schudden, maar voor rondjes draaien, zoals de TS, moet je naar een pretpark of speeltuin gaan en niet elke verandering van een stukje rail met weet ik niet hoeveel plaatjes, proberen te legitimeren. Ik zou het nog kunnen begrijpen, als de TS adviezen zou wegen en dan beargumenteerd aangeeft, waarom hij er wel of niet voor kiest. Dit niet doende, is de voornaamste reden, dat mensen afhaken of gaan 'grappen en grollen'.
Dan over het zinnig bijdragen: gezien hoe Yves daarmee omgaat, is het verspilde moeite en dus zinloos. Misschien
hier maar vervolgen.
Dit is niets anders dan mijn mening en aangezien we (nog) in een democratie leven, verleen ik mijzelf het recht daartoe. Daarnaast zal ik mijzelf opleggen om alle pogingen in het werk te stellen om dit topic te vermijden en mijn aandacht voornamelijk gaan richten op topics, waar wel een wisselwerking waar te nemen is, zoals bijvoorbeeld iTom, Rudibeer, 1200blauw, enz.
Dit geschreven hebbende nu AFK voor dit topic voor altijd.
Peace!