Even hier wat stof af blazen

Helaas heb ik nog steeds de benodigde 24720 wissels niet, dus ben nog niet begonnen met de verbouwing van de modelbaan.
Daardoor heb ik wel extra tijd om nog eens goed naar het ontwerp te kijken.
Ik was niet tevreden over hoe de hoofdbaan was aangesloten op de stationssporen. Je moest altijd van spoor wisselen om tussen de perrons uit te komen.
Dit heb ik nu aangepast, waardoor je veel mooier het station binnen rijdt:

Vooraan heb ik 1 kopspoor met de mogelijkheid om een extra lok te parkeren voor een snelle lokwissel.
Dan 2 lange sporen voor personentreinen. Uiteraard met de mogelijkheid om om te lopen.
Daarachter 3 sporen voor goederentreinen, met nu een eigen kopspoortje voor het omlopen.
Het achterste goederenspoor heeft een laad- losperron.
De loods is nu 9-sporig ipv 6
Verder zie je dat ik alle R4 en R5 bochten heb verbannen. Alles is nu R9
Ik heb een aansluiting gemaakt naar een stukje industrie (helemaal aan de zuidkant)
Tot slot een extra aansluiting aan de draaischijf naar de zuidkant.
Ben benieuwd wat jullie er van vinden.