Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

3railforum kalender 2024!!

Gestart door frenkievee zaterdag 25 november 2023, 16:01:26

Forum Beheerder Bestuurslid St. 3rail

Hallo allemaal,

De 3railforum kalender voor 2024 is af!! En zoals te doen gebruikelijk is deze dan ook nu weer te vinden in de enige echte 3railforum webshop!!

Gun jezelf twaalf keer in 2024 een mooie afbeelding van model- of grootspoor door deze kalender in je (treinen-)kamer op te hangen. Ook wordt met deze actie de stichting 3rail ondersteund.
De kalender bevat afwisselend foto's van model- en grootspoor, allen aangeleverd door leden van het forum!

Dit jaar hebben we gekozen voor een kalender met foto's op A4 formaat en de kalender daar op A4 formaat onder. Aan de muur heb je dus een A3 kalender hangen!!

De prijs van de kalender is (net als vorige jaren) € 9,50 (zonder de verpakkings- en verzendkosten van € 5,25) en daarmee heb je een mooie aanwinst voor in je (treinen-)kamer en steun je uiteraard ook het forum!
Wil je het forum ondersteunen met een donatie? Ook dat kan en wel hier: donatie vanaf € 25,00. Zolang de voorraad strekt, krijg je de kalender ook toegestuurd. 

Om praktische redenen willen we de verzending zoveel mogelijk bundelen, dus alle bestellingen zullen vanaf half december verzonden worden. Hiervan zullen we uiteraard jullie op de hoogte houden! Dus wees niet bezorgd als je nu bestelt en niet dezelfde week een pakje in de brievenbus vindt.

Het forumteam!
Re: 3railforum kalender 2024!!
Zijn er hier nog leden, die in het buitenland wonen?

Ikzelf ben even gaan kijken naar de Nederlandse post tarieven, maar moet wel het gewicht kennen...
Hoeveel weegt zo'n kalender?
Bedankt op voorhand,
Herman
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail

Elsloo (LB)

Hoi Herman,

Wij zijn heel blij met ons volledig werkende webshop (denk aan betaalsysteem e.d.). Hier werken we met 1 postbedrijf, en voor ons is het niet interessant om voor de weinige acties die we doen naar meerdere bedrijven te kijken. Helaas zitten hier dan ook nadeeltjes aan, zoals relatief hoge buitenland tarieven en door weinige pakketjes dat we per jaar versturen zit er ook geen staffelkorting in. Kan je 'm niet bij iemand in Nederland laten aankomen?
Nederland lukt niet... ik ken eigenlijk niemand daar.
Belziek dan weer wel, maar dan moet (in casu mijn broer) die kalender weer opsturen naar Canada. Heb ik tweemaal verzendkosten.

Ken je het gewicht van de kalender? Dan kan ik even nakijken of PostNL binnen het budget valt.
En als dat zo is (ik wil wel dit forum of de organisatie sponsoren en vind de kalender wel tof), zouden jullie dan inpakken en naar Canada sturen?

Indien niet: geen probleem, ik begrijp best dat alles afhangt van vrijwilligers en dus dat er ook limieten zijn.
Groeten uit Alberta, Canada
Herman

Elsloo (LB)

Hoi Herman,

Voor Canada willen we wel een uitzondering maken. Van de week komen de kalenders binnen en zullen we een op de weegschaal liggen.
Misschien kan jij je in de tussentijd verdiepen welke verstuurder het beste is : https://www.cheapcargo.com/pakket-versturen/canada

Groetjes,
Sascha
Hallo Sascha,

Ik ben inderdaad even gaan kijken.... sorry, maar dat is echt weggesmeten geld...(tussen de €35.00 en €78.00)
Misschien toch even kijken wat NLPost doet?

Alles hangt dus af van het gewicht - waarvan ik vermoed dat het wel een redelijk pakket zou kunnen worden... een A3 kalender.
Hiervan heb ik ook een screenshot gemaakt.

Ik heb zo'n vermoeden, dat ik alles bij elkaar toch te ver afwoon...  :(

Laat ons nog even afwachten, eens je het gewicht kent.. en zoals ze hier gewoonlijk zeggen: "start from there"
Alleszins al bedankt,
Herman

Elsloo (LB)

Iets meer dan de helft van de mooie jaarkalenders zijn verkocht.

Doe ook mee en steun stichting 3rail en koop een 3railforum jaarkalender!

De prijs van de kalender is (net als vorige jaren) € 9,50 (zonder de verpakkings- en verzendkosten van € 5,25).
Wil je het forum ondersteunen met een donatie? Ook dat kan en wel hier: donatie vanaf € 25,00. Zolang de voorraad strekt, krijg je de kalender ook toegestuurd. 
Speciale Gast

'to err is human, to forgive, divine

Hallo,

Ik krijg regelmatig e-mails over dit soort acties. Kan ik van die mail lijst worden gehaald?

Elsloo (LB)

Dat stel je in in je profiel..  ;)  Brengt uiteraard wel het voort bestaan van je geliefde forum in gevaar als je niets doet met dit soort mails >:-D
Speciale Gast

Het zij verre van mij, om mijn geliefde forum in gevaar te brengen. Maar voordat ik doneer wil ik wel eerst een overzicht van baten en lasten, eigen vermogen enz. hebben over 2022.

Elsloo (LB)

Al eens op de stichting knop geklikt en gekeken bij Financieel? Klikkie doen
Ik haal regelmatig nuttige informatie van het forum en steun daarom de stichting graag met aankopen in de shop, de kalender en donaties.  :thumbup:
Speciale Gast

Citaat van: Sascha op dinsdag 05 december 2023, 18:40:08Al eens op de stichting knop geklikt en gekeken bij Financieel? Klikkie doen

Dank.

Elsloo (LB)

Er zijn nog slechts zo'n 25 unieke 3railforum jaarkalenders te koop.

Doe ook mee en steun stichting 3rail en koop een 3railforum jaarkalender!

De prijs van de kalender is (net als vorige jaren) € 9,50 (zonder de verpakkings- en verzendkosten van € 5,25).
Wil je het forum (de stichting erachter die alles mogelijk maakt) ondersteunen met een donatie? Ook dat kan en wel hier: https://shop.3rail.nl/donaties/24-donatie-twv-25-.html - Bij een donatie vanaf € 25,00, zolang de voorraad strekt, krijg je de kalender ook toegestuurd.

Let op!

Om diverse redenen zijn we nu al begonnen met het uitprinten en verzamelen van de etiketten voor de verzending van de kalenders.
Dit heeft als gevolg dat er nu al vanuit de 3railforum-shop mails verstuurd worden dat de kalenders al verzonden zijn. In de apps van PostNL etc. zal dit echter nog vermeld staan als "nog niet ontvangen/verwerkt". De in de mail getoonde link "Zending Volgen" zal dan ook niet werken.

We werken er hard aan om eind van deze week alles naar een PostNL punt te brengen, tot die tijd nog even geduld alsjullieblieft!

Elsloo (LB)

Er zijn nog enkele kalenders te koop. Wie maakt ons van de laatste kalenders los ??  :thumbup:
Wiki Redactie

VT601 is one of my favorite trainsets

Volgens de app van PostNL wordt hij op 12 december 2023 bezorgd, alleen is de kalender ook nog niet in hun sorteecentrum aangekomen. Bijzondere service van PostNL. :(

John (VT601)
Forum Moderator

John, lees eens 2 berichten terug wat Frank geplaatst heeft in dit topic ;)

Vanmorgen de ingepakte kalenders in de auto geladen en op pad naar de locatie waar de verzendstickers zich bevonden.

De doosjes voorzien van een stukje plakband en uiteraard een mooie verzendsticker en daarna weer op pad naar huis.
Ondertussen zo'n slordige 78 doosjes bij PostNL afgegeven, zodat al dat werk ervoor gaat zorgen dat de kalenders bij de bestellers thuis afgeleverd worden!
Wiki Redactie

Twentelijn Tp.IVa (1968-1980)

Bij mij is zojuist een kleddernat doosje met daarin een kurkdroge en bovenal fraaie kalender aangekomen, waarvoor hartelijk dank! :)  :thumbup:
Forum Moderator

Hier is de kalender ook vandaag binnen gekomen in een kleddernatte doos. (hmm, dat klinkt wat vaag....  >:-D ) Dank voor al het werk Frank en John!

Groeten,
Herman

Elsloo (LB)

Hier hangt ie ook al op, achter die van 2023 nog :-)

Thanks mannen voor wederom een prachtige kalender!  :thumbup:

knap en arm nu lelijk en nog armer

kalender is vanavond binnen komen drijven
mooi exemplaar 
Mannen mooie kalender en bedankt voor het door jullie gedane werk gr, Harrie
Speciale Gast

Trans Europ Express

In het hoge Noorden ook binnen, hier een kurkdroge doos (ook dat klinkt wat dubieus  :P ).
Wel mijzelf de discipline toegelegd door (extra in kerstpapier gepakt) het pas uit te pakken als het onder de kerstboom ligt.
Ook hier in Joppe de Kalender ontvangen, mooie foto's .
We steunen jullie forum graag, komen interessante onderwerpen tegen.
Ga zo door/
Da's nog 5 keer slapen...  :P  :-)
Mooie kalender :P
Hier in de provincie pas vandaag bezorgd door tante Pos. Kreeg maandag al een berichtje dat hij in de post zat als brievenbuspakketje. Dinsdag bericht dat hij woensdag bezorgd wordt. Woensdag bericht dat hij 's avonds tussen 18:00 u en 22:58 u bezorgd wordt. Omstreeks 22:45 u bericht : gefeliciteerd, uw pakkeltje is zojuist bezorgd. Niet dus. Tot vanmorgen om 12 uur. Eindelijk  :)  :) . Het is het wachten waard.

en nu nog eens zoeken naar de draadjes van de inzenders voor nog meer mooie foto's.

groet,
Roel

Elsloo (LB)

Zijn jullie er klaar voor??? Nog iets meer dan 24u en dan kunnen we deze mooie 3railforum kalender echt gaan gebruiken!

Heb je onze kalender nog niet ??? Wees er dan snel bij, er zijn er nog maar een paar te koop in onze 3railforum webshop  :D

We kunnen alleen niet beloven dat ie dit jaar nog aankomt  >:-D
Re: 3railforum kalender 2024!! - Uitverkocht!!

Re: 3railforum kalender 2024!! - Uitverkocht!!
En op de Nationale Modelspoordagen in Rijswijk hebben wij onze allerlaatste kalenders voor 2024 kunnen slijten!

Ze zijn dus helemaal op! Heb je er geen kunnen bemachtigen?
Vanaf eind oktober kun je weer foto's insturen voor de editie van 2025: hou daarvoor het forum in de gaten!!

En zijn ze ergens in november weer te koop!

Fantastisch... enne ik vergat nog even te vermelden dat er eentje zijn weg vond naar het Wilde Westen (een 14 dagen geleden), samen met een mooie pen...

:offtopic: Met ijskoude (letterlijk) groeten uit Alberta,
Met temperaturen tussen de min achtentwintig en min zesendertig (allicht nog kouder soms)
Herman