Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Stationsmeldingen bij uitbreiding ICE 2

Gestart door Raymond vrijdag 25 augustus 2006, 18:17:17

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Stationsmeldingen bij uitbreiding ICE 2
Ik heb een startset van de ICE 2 maar ik wilde deze graag wat langer maken, zag ik een mooi setje staan met een wagon en extra rails maar wat me nog het meest opviel.......een geluidskastje. Ik de beschrijving gelezen om aan te sluiten en na wat gerotzooi kwam er 1x geluid uit als er spanning op de baan staat, maar wat niet lukte was om het geluid af te spelen als er een trein over het geisoleerde deel rijdt........ kan iemand mij helpen???

Groeten Raymond
Re: Stationsmeldingen bij uitbreiding ICE 2
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Stationsmeldingen bij uitbreiding ICE 2
Ik denk dat je een Schakel railsje moet kopen! kan je beschrijven hoe de melding klinkt? Duits neem ik aan of...

Groetjes,

Robbert
Re: Stationsmeldingen bij uitbreiding ICE 2
Ja, het is een stationsomroep dat een ICE binnenkomt op een spoor (ik weet niet meer welke :oops:)

Groeten Raymond
Re: Stationsmeldingen bij uitbreiding ICE 2
FF off topic zijn die dingen ook los te koop?

groeten busje
Re: Stationsmeldingen bij uitbreiding ICE 2
Nee, volgensmij niet, ze zitten wel in meerdere uitbreidings setjes volgensmij

Groeten Raymond
Re: Stationsmeldingen bij uitbreiding ICE 2
ok bedankt jammer maar helaas

groeten busje
Re: Stationsmeldingen bij uitbreiding ICE 2
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Stationsmeldingen bij uitbreiding ICE 2
Kom je wel eens op houten? daar verkopen ze ze! zo niet wil ik er wel eentje meenemen voor je :lol:

Groetjes,

Robbert
Re: Stationsmeldingen bij uitbreiding ICE 2
Ik kom er nooit maar volgens mij heeft mijn Marklin Dealer ze ook los liggen ik zal daar binnenkort weer eens kijken als ik mijn seinen weer op ga halen voor mij is de dichtstbijzijnde in Heerhugowaard (en dan moet ik al met de trein) ik woon zelf in Hoorn (Noord-Holland) maar bedankt voor het aanbod

groeten busje