Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Praattopic 17,5 jaar 3railforum wagen

Gestart door Sascha zondag 16 april 2023, 20:08:51

Re: Praattopic 17,5 jaar 3railforum wagen

wensmodel 52 8060 -7

´K ben benieuwd wie de laatste besteller is. Hopelijk zit een medw. eventsteam / moderator nu mee te lezen en deelt de eindstand mee.
Met 468 wagens reeds besteld en waarschijnlijk nog meer blijft er weinig over om in de webshop te verkopen.
Dat stijgt de exclusiviteit  >:-D want ik denk niet dat het bestuur 550 of meer gaat bestellen?

Deze Wens:
Het zou mooi zijn als beide wagenkanten dusdanig gespiegeld worden dat als je twee wagens koppelt je de twee blauwe driehoeken tegen elkaar aan ziet en aan de andere eind twee witte zijden. Mooi zo´n design stripping net als de ICRm rijtuigen Fyra set 42648 en nog beter te zien bij deze rijtuigen IC+ 42641 en 42642. Mooi die gele driehoeken tegen elkaar aan. Ik heb dus alvast voor dat doel, twee blauwe driehoeken tegen elkaar aan, meer dan 1 3rail 17,5 jubileum koelwagens besteld.
Dirk :-{)
@citaat hoe kom je dan uit met het zwarte vlakje en alle nummers in het blauwe vlak? En 2x verschillend zal ook wel weer extra kosten zijn voor de bedrukking?

BLIJ dat ik analoog RIJ

Daar heb je gelijk in Johan, het zullen dan ook wel 2 dezelfde bedrukkingen worden denk ik.
Speciale Gast Voorzitter St. 3rail

Elsloo (LB)

Hoi Meine,

We vieren het feit dat het forum 17,5 jaar bestaat (met al zijn namen). Ook het 3railforum bestaat geen 17,5 jaar, we hebben eerst een poosje marklinforum geheten  ;)

Beide zijkanten worden helaas niet gespiegeld.

We hebben de voorinschijf periode afgesloten met 477 stuks in bestelling! Wederom een succes! Bedankt allemaal voor het mogelijk maken van deze actie  :thumbup:
De stichting zal nu de order gaan plaatsen bij Märklin voor 500 stuks te gaan produceren!
Het is nu even niet mogelijk om een wagon te bestellen, maar het restant van 23 stuks zal een dezer dagen in de webshop beschikbaar komen.
Mooi dat dit gelukt is gr. Harrie

wensmodel 52 8060 -7

Johan en Hans en jullie allemaal. Ons als bestellers van 477 wagens en forummedewerkers die dit allemaal mogelijk hebben gemaakt: allen gefeliciteerd, het is opnieuw gelukt. 
Even zien of het hier goed wordt weergegeven. Ik heb ondanks dat de voorzitter zegt dat het h`m niet wordt wat geprutst in Word met spiegelen afbeelding. De tekst krijg ik niet gespiegeld maar dat moet voor Märklin geen probleem zijn. Ik heb meer dan 1 besteld dus ik zou het gespiegel leuk vinden.
Dirk :-{)

Speciale Gast Voorzitter St. 3rail

Elsloo (LB)

Hoi Dirk,

Voordat wij een prijs kunnen noemen (en dus de voorinschrijving "geopend" wordt), is er al een heel offerte traject aan vooraf gegaan. Het ontwerp in dit stadium laten wijzigen (van beide zijden dezelfde opdruk naar twee verschillende opdrukken) zal niet alleen de uitlevering vertragen, maar gaat bovendien extra geld kosten dat niet berekend is in onze prijs.
Daarnaast heeft iedereen dit wagentje als zodanig besteld, en misschien wilt niet iedereen deze spiegeling, en heb je de goedkeuring nodig van iedere besteller voordat je zoiets in dit stadium zou kunnen doen.

Dus ik moet je helaas teleurstellen.