Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Re: M Decodertool3

Gestart door Wim Linders maandag 16 januari 2023, 13:06:17

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Re: M Decodertool3
Lid sinds: 2014

offline
Re: M Decodertool3
Goedemiddag allemaal,

Ook ik gebruik zowel de USB stick 60971 als de decodertester 60970. Ik heb al eens een bericht gestuurd naar de importeur en Märklin zelf in 2020 m.b.t. een verbeterde handleiding, mij is toen verzekerd door een medewerker van de Kundendienst dat men bezig is om een verbeterde versie te schrijven (in het Duits). Tot vandaag nog geen verbeterde handleiding aangetroffen.
Wat mij hindert zijn de minder goede pinnetjes op beide produkten, ik heb afgelopen jaar alles terug gestuurd naar Märklin, kreeg een nieuwe USB stick. Maar afgelopen weekend ging het weer mis, bij het afhalen (flink trekken) van een  21 polige decoder mSD3, weer scheve pinnetjes. Mijn 60970 heb ik overigens retour gekregen maar was niet gerepareerd, misverstand tussen de winkelier en Märklin werd verteld. Helaas heeft de vertegenwoordiging van Märklin en de importeur deze materialen zelf meegenomen die dag.
Ik gebruik overigens ook de ESU programmer en decoder board, en die werkt tot tevredenheid al enkele jaren.