Nieuws:

Wil je ook treinenplaatjes in je onderschrift? Lees hier verder hoe je dat instelt op jouw profiel!

Märklin Insider club 2023 News und Magazin

Gestart door trein-ice3 zaterdag 14 januari 2023, 00:14:30

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2010

wensmodel 52 8060 -7

offline
Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Een nieuw jaar 2023, een nieuw begin van een thema met als inhoud alles over de Insiderclub.
´k Kijk al uit naar de maand februari, naar Insider Club News maar meer nog naar de Duitse Märklin Magazin en de vooraankondigingen modellen 2023.
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2010

wensmodel 52 8060 -7

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Ik wilde zaterdag gaan plaatsen de aankomst van de factuur Märklin Magazin € 42,00 en heb dat niet gedaan. Vergeten en bij dezen dan toch.
En groter nieuws, Märklin Magazin nummer 1 is binnen- Voorop de diesel krachtpatser Br 120 de Taigatrommel en binnenin? Dat weet ik nog niet eerst sportief doen en daarna lezen.

Zo eens met een Einbecker Winter-Bock bier erbij het tijdschrift doorgenomen. De Taigatrommel in model. Mooie foto´s van scenery, close ups met veel details is wat me opviel. Uiteraard weer een klein baanontwerp 110 bij 235 cm. net geen standaardplaatgrote 8´ * 4´ feet. Vectronliefhebbers kunnen hun hart ophalen bij het artikel daarover. Een artikel zoals in de vorige editie al aangekondigd, slim omkatten van oudere modellen met een decoder. Een museum verhaal over gezelschapsspellen die Mä eens gemaakt heeft. Zetties, O, LGB en N teksten sla ik over lees bekijk wel de plaatjes.
Rijden op waterstof, ruimte voor een paar tanks genoeg zou je denken.
30jaar Insider Club, daar zal vast nog wel een paar modellen voor gemaakt worden, voor wie lid is, je kunt tussen het uitkomen van de papieren uitgaven nu meer zien in het clubgedeelte. En voor leden, ik verklap niks nieuws over de inhoud van het Magazin want dat had je al kunnen lezen op het afgesloten gedeelte op de website en in de Duitse fora.
Dirk :-{)
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Magazin hier binnen.
Ik ben geen Insiderlid maar om nu nog een apart topic te openen....
Grootbedrijfartikelen interessant, rest wat minder deze keer; weinig baanontwerpen in deze uitgave.
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Ik kreeg vandaar de NL uitgave binnen. Die is echt wel een heel stuk dunner dan de Duitse versie :O. Ik heb opgegeven Niederländische Sprache en ja dan krijg je dat.
Maar ik zeur niet want ik ben een jaar gratis InsiderClub Mitglied dankzij een cadeaubon die ik van M kreeg toen ik me inschreef voor de eveneens gratis Weihnachts-aktion (Duitse club Magazine, muts en catalogus).
Erg vriendelijk allemaal van M!  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Die heb ik ook gehad maar mij lukt dat nog niet, vond het wel een aardige geste.
Mogelijk doe ik iets verkeerd of wordt dit gratis gebeuren nog tegen gehouden door het huidige Insider lidmaatschap wat op de 22e afloopt.

Vrgr,
Wilko
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Het aanmelden liep bij mij ook een aantal keer vast. Mailtje naar M gestuurd. En op het moment dat ze me om gegevens en kortingscode gingen vragen probeerde ik het nog één keer op de normale manier en toen lukte het :).
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Bedankt Hans,

Vanochtend nogmaals x-keren een poging gewaagd maar helaas😔
Toen maar naar M in Dui gebeld, en daar verteldede mevrouw dat er een bug zat in de pagina.
Je moet eerst dat en dat invullen en daarna pas je persoonlijke gegevens.
Aanmelding nu gelukt. 😎👌😁
Nu in spanning wachten op de 1e dikke Duitse.

Vrgr,
Wilko
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Sow, dass een leuke geste inderdaad, spaart aardig wat uit (gezien de lidmaatschap kosten nu net verhoogd zijn). Zelf niet gehad toen ik me aanmeldde voor de kerstactie, maar gelukkig wel warme oren. :D
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Hallo John,

Naast de voucher voor de M oorwarmer zat ook een voucher voor een gratis M Magazin in de e-mail.
Dat voucher kan je nog digitaal inleveren, bij ontvangst zit in de enveloppe een kortingscode voor 1 jaar gratis Insider en M Magazin.

Vrgr,
Wilko
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Citaat van: Trainspotter op donderdag 09 februari 2023, 14:11:15Bedankt Hans,

Vanochtend nogmaals x-keren een poging gewaagd maar helaas😔
Toen maar naar M in Dui gebeld, en daar verteldede mevrouw dat er een bug zat in de pagina.
Je moet eerst dat en dat invullen en daarna pas je persoonlijke gegevens.
Aanmelding nu gelukt. 😎👌😁
Nu in spanning wachten op de 1e dikke Duitse.

Vrgr,
Wilko

Lekker handig zo'n bug; scheelt waarschijnlijk wel een hoop gratis insiderleden.

Kan je nog wel even vertellen welke volgorde je moet aanhouden dan. Een kennis van me worstelt ook nog met dit probleem.
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Citaat van: Hanzi op donderdag 09 februari 2023, 16:14:12Lekker handig zo'n bug; scheelt waarschijnlijk wel een hoop gratis insiderleden.

Kan je nog wel even vertellen welke volgorde je moet aanhouden dan. Een kennis van me worstelt ook nog met dit probleem.

Geen probleem:

Nadat je hebt aangegeven dat je lid wil worden van M Insider eerst naar beneden scrollen tot onder de persoonlijke gegevens.
Eerst aangeven op welke manier je bij M terecht bent gekomen, = Kampagne
Vul daarna de code in.
Daarna pas de persoonlijke gegevens + H0 en Z of Spur 1 en alle overige vragen.
Nu activeren.

Vrgr,
Wilko
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Dankjewel Wilko.
Vandaag met poging 6 de Märklin-kerstkado-muts toch nog opgehaald :D.
De eerste keren was ik te vroeg en waren de mutsen nog niet geleverd in Zevenhuizen en Rotterdam. Den Haag en Antwerpen deden niet mee aan de actie. In Den Bosch waren ze vervolgens op. Gisteren bericht van M dat actie is verlengd tot eind van de maand en jawel, vandaag gelukt in Zevenhuizen (gecombineerd met een mooie fietstocht langs de Rottemeren en door het Bentwoud :D).
IMG-20230211-WA0000.jpg
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2010

wensmodel 52 8060 -7

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
En daar is de NL-versie van de Insiderclub zending nummer 1/2023 binnen precies een week na de DE versie.
Sprak de DE-uitgave nog niet zo veel over 30 jaar Insiderclub de Nl-versie doet dat wel. Het doet ons een plezier dat u erbij bent en ik word bedankt voor mijn trouw. Jawel ze kunnen het mooi vertalen.
Lidmaatschap pasje en bestelbon voor de wagon en de beide Br44 zat erbij. En een nieuwighedenfolder en uiteraard worden de modellen besproken.
Jammer van het clubwagentje van de conservenblikfabrikant. Die had al een Insiderwagen in 2000: 46159 insider Züchner dose DB. Dat wagentje heeft een remmershuisje maar ja ook blauw en dezelfde logo.

Terug naar jullie berichten. Zou je ook het hele Insider pakket krijgen bij de verlengde Weihnachtsaktion? Dacht het niet, ik zie alleen een keer een proefversie van het Magazin, catalogus 2021-2022 bij een handelaar ophalen, korting op 2 treinsets, zelf een Beanie ophalen bij> bei einem an der Aktion ,,Familienzeit" teilnehmenden Märklin MHI Händler (www.maerklin.de/familienzeit)
Als je het hele jaarpakket van Insider krijgt dan is het gratis ontvangen wel heel aantrekkelijk en aardig duur voor Mä.
P.s. de Beanie wil ik wel, Dirk :--{)))
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Ik ben benieuwd of het hele Insider pakket wordt geleverd.
De brief vermeld dat dit wel zo is.
Aanmelden is in ieder geval gelukt en als het goed is dit keer met het dikkere Duitse Magazine.

Vrgr,
Wilko
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Gisteren ontving ik 'gezellige post': de NL-versie van Magazin en Insider Club en de brochure Nieuwe modellen 2023. Lekker wat te lezen in het komend weekend, ook al zal er voor mij misschien weinig bij zitten. Maar dat mag evenwel de pret niet drukken.
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2007

Klein Jünkerath

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Ook in Utrecht plofte vandaag de Dikke Duitser weer in de postkast. (Met separaat een bestelling bij Mobadapter.)
Ik heb net de vorige afgelopen week uitgelezen, dus kan meteen door met deze.

Groet, Paul
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
De dikke Duitser is vanmiddag in Almere door de brievenbus heen gegleden.
Lekker veel leesplezier dit weekend. :thumbup:

Groet Michel
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Hier vandaag de laatste NL versie, met bestelformulier voor de clubwagon en een 30 jaar Insider BR44 met kuiptender.

Vrgr,
Wilko
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Mmm ik heb ook de nieuwste NL versie ontvangen. Met poster van de 01.10 en tevens een bestelformulier voor die loc, de bijbehorende rijtuigen, een accumotorwagrn en een Eilbulldog.
Maar geen bestelformulier voor de clubwagon... Komt misschien nog...
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
 @citaat Hans, op het bestelformulier dat ik ontving staan (in volgorde van boven naar beneden):
- Insider-jaarwagen HO 2023
- Stoomlocomotief serie 44 (kuiptender) HO
- Stoomlocomotief serie 44 (olietender) Z

Op jouw formulier staat dit niet zo?
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Nee.
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Wij hebben al de Insider 01/2023 Hans, jij hebt 06/2022 ontvangen.
Waarschijnlijk schuift die van 2023 binnenkort bij jou naar binnen.

Vrgr,
Wilko
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Verkeerde aanname van je Wilko, want ook ik heb de 01/2023 ontvangen.
We gaan het zien en er zijn belangrijker dingen ;).
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Goedemorgen allemaal

Ook min beetje krom is de NL versie geland

groetjes uit beetje krom
opa cees.
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Citaat van: Hanzi op woensdag 15 februari 2023, 21:27:01Mmm ik heb ook de nieuwste NL versie ontvangen. Met poster van de 01.10 en tevens een bestelformulier voor die loc, de bijbehorende rijtuigen, een accumotorwagrn en een Eilbulldog.
Maar geen bestelformulier voor de clubwagon... Komt misschien nog...
En anders kun je bij de dealer (Houtloods?) je bestelling doorgeven. Moet je wel je lidmaatschapsnummer weten.
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Dank voor de tip Bas, ik vraag me trouwens af of dat bij De Houtloods kan (zijn die officieel MHI dealer?) voor de kerstactie werden ze bijvoorbeeld niet genoemd door M.
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Hoi Hans,
Vanmorgen nog even gekeken op de site van Märklin. De Houtloods wordt inderdaad ook genoemd als MHI-dealer.
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Mooi zo, dank, je was me net voor met opzoeken. Ik kreeg net toevallig ook een mail van M met clubnummer en inlogcode. Mogelijk volgt nu ook nog het formulier voor de clubwagon.
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Citaat van: Hanzi op donderdag 16 februari 2023, 16:16:34zijn die officieel MHI dealer?
Ja. Anders had ik vorig jaar de E 10.12 niet kunnen bestellen :D
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Ik ga gewoon geduldig afwachten; de clubwagon komt toch niet eerder dan Q3-2023.
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
En meestal wat later.
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2007

Try not. Do or do not. There is no try.

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Ook hier kwam afgelopen woensdag het "Duitse" pakket binnen, inclusief lidmaatschapskaart.
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Vandaag dan toch m'n lidmaatschapskaart ontvangen tesamen met het insider club nieuws (juni 2020, dat dan weer wel ;)); de tegoedbon voor de jaarwagon schijnt nu ook onderweg te zijn :mrgreen: .
IMG-20230227-WA0006.jpg
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2010

wensmodel 52 8060 -7

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
In ieder geval heb je de lidmaatschapskaart wel voor 2023. Hier komt alles normaal binnen, zo ook de NL-insider 01/2023. Bij menigeen van jullie is alles verlaat of incompleet. Mä insidersmedewerkers stoppen van alles in het pakket zoals een blad uit 2020. Als de magazijnplank maar leeg wordt lijkt het wel.
De jaarwagen 2023 is besteld en omdat ik ook de andere twee replica tractoren heb is de Eilbulldog Cabrio met dak ook besteld. Dit jaar net voor de sluitingsdatum 28feb23.
Het is mij gelukt een dealer te vinden voor de kerstactie en ik heb de beanie. Bij een andere dealer zei men dat ze maar 30 mutsen hadden ontvangen en met zo weinig dealers in de regio NN waren ze al snel op en nieuwe kreeg men niet.
De 01.1088 en de wagenset laat ik aan mij voorbijgaan. Net als ik dat heb gedaan met de Franco Crosti destijds. Die aanpassingen aan stomers vind ik niet mooi. De keteldeur moet bij mij helemaal rond zijn :-) Dirk
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Ach, ook dat Insider Club Nieuws uit 2020 kende ik nog niet. Voor een WOSA aanhanger is niets oud :D. En dan zat er ook nog een welkomstgeschenk bij: een mooi (stoomloc-)zwart Märklin microvezeldoekje.
En het eerste Clubmagazine 2023 heb ik eerder ook al gewoon netjes ontvangen.

Het loopt misschien niet helemaal soepel, maar tegelijkertijd reageert Märklin heel vriendelijk (hoffelijk zelfs) op de e-mails met mijn vragen :thumbup:.
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Bijna dagelijks post uit Duitsland :mrgreen: eerst deze week de clubcard en gisteren NL magazin februari-maart 2023 ontvangen, samen met de neuheiten-gids, insider nieuws 01-2023 én... het bestelformulier voor de jaarwagen. Het was een aardige dreun op de mat, zeg maar ;).
Vandaag de wagon gelijk besteld bij de plaatselijke snoepwinkel :).
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Gisteren de dikke Duitser + 2023 nieuws + bestel formulier ontvangen dankzij de kerst actie.
Het bestelformulier had ik ook al ontvangen bij de laatste NL zending, ben benieuwd hoe de dealer in Badhoevedorp reageert als het 2e formulier wordt ingeleverd. 🤷�♀️

Vrgr,
Wilko
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Je hebt altijd baas boven baas B) !
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2020

3021 LED testopstelling

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Citaat van: pajomaho op woensdag 15 februari 2023, 16:49:53Ook in Utrecht plofte vandaag de Dikke Duitser weer in de postkast. (Met separaat een bestelling bij Mobadapter.)
Ik heb net de vorige afgelopen week uitgelezen, dus kan meteen door met deze.

Groet, Paul
Gelukkig voor jou dat je aan de goede kant van Utrecht woont hier is hij namelijk niet bezorgd. Ben net langs de modelbouwwinkel gegaan en daar hebben ze het pakket opnieuw voor mij besteld. Niet alleen de dikke Duitser is niet bezorgd ook een OV abonnement en de stempassen en waarschijnlijk nog wel meer zijn niet bezorgd. De gemeente Utrecht heeft hiervan aangifte gedaan, zoek maar op "1100 stempassen niet bezorgd Utrecht".
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2007

Klein Jünkerath

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
 @citaat  :offtopic: Dat hebben wij in juli t/m oktober gehad, op minstens 9 dagen in die periode werd de post in onze postcode niet bezorgd. Zelfs nog gekker: de TV-gids die op woensdag niet kwam, heb ik donderdag nabesteld en kwam dus ook niet op vrijdag. Evenmin als andere stukken, bankbrieven, brief van de belastingdienst (voor een cliënt). 5 keer een klachtenbrief naar PostNL gestuurd en sinds eind oktober lijkt alles weer normaal bezorgd te worden bij ons.
En in mei/juni vorig jaar heeft een gebied bij Harmelen een hele maand geen post gehad (stond in de krant, toen).
Die stukken zijn nooit boven water gekomen. Ook nooit gehoord welke actie is ondernomen  :thumbdown:  of waar de voorraad verdwenen stukken zich bevindt  >:-D .
Sterkte en installeer de PostNL-app, zodat je van een aantal dingen weet, dat ze die dag moeten komen (als ze niet komen en ook na 2, 3 dagen niet, dan is het weer mis, maak dan een screenshot), maar soms komt er ook méér dan in de app staat, dus je weet nooit of het compleet is.
Groet, Paul
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Nieuw BR185 club model aangekondigd: https://www.maerklin.de/en/products/details/article/36648


Koen
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Vind hem wel gaaf. Alleen via marklin zelf te bestellen of ook bij de dealers?
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Hoe het bestelproces gaat zou ik niet weten. Ik ben sinds kort club/insider lid (gratis jaarabonnement) en kreeg deze in de mail.
Pas kreeg ik het welkomstpakket waar een formulier voor de jaarwagen en andere clubmodellen bij zat. Die moest je bij een winkel in gaan leveren.
Misschien werkt dat voor deze loc ook zo?

Koen
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Inmiddels als contact gehad met mijn dealer, ik kan hem via hun bestellen door mijn lidmaatschapsnummer door te geven. Ik ga hem wel bestellen.
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Op 11-4 is hier de Duitse uitgave van MM2 op de mat aangetroffen.
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2010

wensmodel 52 8060 -7

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
En vandaag 13 april 2023 lag MM2 in de postbus, 132 pagina´s Duitse taal.
Moderne tijden: betonrails voor Minitrix, Zo en dan nu ook graag voor H0!
Vervolg van de baan van Rudolf Schneider. Zo eentje wil ik ook wel --- ooit...
Mooie plaatjes van de toebehoren fabrikanten, ook van NL Artitec.
Nieuwe baan, 295 * 130, deze keer dus een grotere.
Veel verwachtingsplezier, Dirk :-{)
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Vol verwachting klopt mijn hart :o) .
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Zojuist bezorgde tante Pos (in mijn wijk loopt een dame die de post bezorgt) weer "gezellige post", verstuurd vanuit Göppingen en verstuurd door Swiss Post.
Inhoud: de NL-talige M* Magazin nr. 2 (april/mei 2023), de Insider Club News 02.2023 (eveneens NL-talig), een folder over het uit te brengen model van 'Flying Scotsman'(LNER 60103 in museum-uitvoering), en een uitvouwbare poster van 'Günni'(DB 185 367-0). Alles bij elkaar weer een paar leesuurtjes voor in de avond als er weer geen k... (censuur!) op TV is.
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
In de Haarlemmermeer is vandaag de DDD met een enorme plof ontvangen.
Hopelijk bijzijn dochter de NL versie.
Nog 14 dagen nadenken over het bestellen van de 30 jarige Insider BR 44.

Vrgr,
Wilko
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Märklin Insider club 2023 News und Magazin
Ook hier is de dikke Duitser weer gearriveerd.
Lekker veel leesplezier dit weekend.

Groet Michel