Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Vraag aan Loksound, betreft inbouw Esu sounddecoder

Gestart door GerritK vrijdag 18 april 2008, 15:13:39

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Vraag aan Loksound, betreft inbouw Esu sounddecoder
Hallo Patrick,

Inderdaad leuk eens een techneut te zien die wat doet voor de hobby-ist.

Mijn vraag (ook voor het forum)

Ik ben in het bezit van de analoge "Schöne Würtenbergerin" een Märklin Lok met een faulhabermoter en een printplaatje in de tender....is er ervaring met het in bouwen van de ESU sounddecoder??

ik zie graag de recties


met vriendelijke groet

Gerrit
Re: Naam: Loksound
^Rook
gast

Re: Naam: Loksound
Hallo Gerrit,

Maak even een apart topic aan voor deze ombouwvraag :) Op die manier komt alle relevante info netjes op de goede plek te staan ;)

Vriendelijke groeten,

Rolf

Edit Walter Opgelost het Bericht afgesplitst
Re: Vraag aan Loksound, betreft inbouw Esu sounddecoder
Citaat van: GerritK op vrijdag 18 april 2008, 15:13:39
...
Mijn vraag (ook voor het forum)

Ik ben in het bezit van de analoge "Schöne Würtenbergerin" een Märklin Lok met een faulhabermoter en een printplaatje in de tender....is er ervaring met het in bouwen van de ESU sounddecoder??

ik zie graag de recties


met vriendelijke groet

Gerrit
hey Gerrit,
Sorry voor late antwoord. Had je bericht niet vroeger opgemerkt (ben ook nieuw op dit forum, zodoende nog niet alle onderwerpen doorgelezen.

Kan je me het nummer bezorgen dat op de doos staat van je "Schöne Würtenbergerin"?
Algemeen kan ik je antwoorden dat LokSound geen problemen heeft met de besturing van faulhabermoteren. Maar doordat het model zelf me niets zegt weet ik niet of er plaats genoeg is edm.
Ik zie je antwoord hier op dit forum wel komen!
mvg Patrick