Ik heb inmiddels wat ervaring met dat spul, zowel "aan de rol" (asfalt) als in stroken (veldweg, straat) en inderdaad: het kleeft als een idioot
Vandaar: niet alle beschermfolie er in één keer aftrekken, maar geleidelijk tijdens het aanbrengen
Als je daar even rekening mee houdt werkt het erg makkelijk. Ook bochten maken is goed te doen, als je eerst de buitenbocht vastdrukt en daarna de binnenbocht.
Verder is het schuimrubberachtig materiaal, heel flexibel maar inderdaad stroef. Ik weet niet hoe je van plan bent het gladder te maken voor het sleetje, maar ik ben bang dat je dat goed gaat zien, hoe je het ook doet. Je krijgt dan duidelijke sporen die verraden waar je draden lopen. Wat had je hiervoor in gedachten?
Aan de andere kant ga je vanzelf wel sporen zien na verloop van tijd...
Waarschijnlijk wordt het vanzelf ook wel wat gladder, door de sleetjes.
Btw... lag het niet gewoon aan het
half werkende vrachtwagentje dat-ie moeizaam liep?
Martijn