Dat ziet er strak uit Ben.
Voor mij zal het denk ik een combinatie moeten worden. Ik heb veel wisselstraten en veel bochtenwerk in mijn BW.
Ik denk er zelf over om met kant- en klare pleister (heb ik nog in een emmer) alles glad te strijken, m.u.v. de wissels uiteraard.
Dat kun je mooi doen door een liniaal over de spoorstaven te laten glijden, volgens mij.
Voor de pukós zou ik dan een dunne messingdraad in het al bijna harde gips moeten drukken en aansluiten.
Probleem is echter dat er ook veel draden en soldeerwerk onder zitten en daar moet ik natuurlijk bij kunnen komen als er problemen zijn.
Wellicht goed om het eerst af te dekken met een dun laagje karton of met die blauwe ondergrondplaten, daarna huishoudfolie en dan pleister.
Dan kan ik het altijd makkelijk verwijderen als het nodig mocht zijn, zonder de boel te beschadigen.
Althans, dat is in theorie mijn idee, de praktijk zal wel anders zijn.
Het lijkt me het beste om eerst een proefopstelling te maken met wat oude kapotte rails.