Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

Aansluiting S88 N LDT

Gestart door Littelboy woensdag 09 november 2022, 17:52:18

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Aansluiting S88 N LDT
Lid sinds: 2011

offline
Aansluiting S88 N LDT
Na wat jaaren niet meer bezig geweest met mijn baan en ook nog verhuisd, ben ik gestart met en kleinere baan dat ik tot nu toe zonder probleem kan besturen via mijn CS3.
Nu wil ik en detectie: dus heb en stuk baan klaar gemaakt ( sporen doorgeknipt, isolatie van de 2 rails, deze stuk baan met voeding aangesloten ,en groene draadjes op de rails gesoldeerd " deze had ik van mijn vorige baan" ) tot nu toe kan ik me alles nog herinneren van vroeger.
Nu de vraag , heb en S88N van Ldt 16 ingangen en hier weet ik niet meer hoe ik deze moet aansluiten?
Ik hoop dat jullie kunnen helpen,aub zo gedetailleerd mogelijk technologie is niet mij beste vak :-(
Re: Aansluiting S88 N LDT
Lid sinds: 2011

offline
Re: Aansluiting S88 N LDT
Had de foto vergeten
Re: Aansluiting S88 N LDT
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Aansluiting S88 N LDT
Helaas geen foto te zien. Maar iedere s88 is in principe hetzelfde. Ze hebben allemaal 16 ingangen voor even zoveel meldpunten. De grote vraag is echter of jouw s88 geschikt is voor massa detectie (GND) of voor stroomdetectie (CS). Want dat maakt wel wat uit voor de manier van aansluiten.
Re: Aansluiting S88 N LDT
Lid sinds: 2007

offline
Re: Aansluiting S88 N LDT
Kortom, welke heb je precies van LDT? Gewoon productnummer.

Overigens is LDT best wel scheutig met aansluitvoorbeelden.
Hier alle LDT-producten op het CS3. Even je melder in het rijtje zoeken een aanklikken. Eventueel hier verder vragen als het niet duidelijk is.

https://www.ldt-infocenter.com/dokuwiki/doku.php?id=nl:ab_cs3_3lg
Re: Aansluiting S88 N LDT
Lid sinds: 2011

offline
Re: Aansluiting S88 N LDT
 :) dit  8o had ik ook gevonden als info, ivm ze foto ,krijg dit ook niet op de forum 8)
Re: Aansluiting S88 N LDT
Lid sinds: 2007

offline
Re: Aansluiting S88 N LDT
Je hebt toch een module? Vertel dan welke je hebt?
Re: Aansluiting S88 N LDT
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Aansluiting S88 N LDT
En welke CS3?

Groet, Anne W
Re: Aansluiting S88 N LDT
Lid sinds: 2022

offline
Re: Aansluiting S88 N LDT
 @citaat De 60226, zonder S88 aansluiting dus. Littleboy moet nog een interface S88 link 60883 met voeding 66360 kopen en dan dit filmpje bekijken hoe het aan te sluiten en te configureren.

Re: Aansluiting S88 N LDT
Lid sinds: 2007

offline
Re: Aansluiting S88 N LDT
Een Märklincentrale zonder directe S88-aansluiting? Die had ik nog niet meegekregen.
Re: Aansluiting S88 N LDT
Lid sinds: 2007

Elk vogeltje zingt zoals het gebekt is.

offline
Re: Aansluiting S88 N LDT
 @citaat

Als je je niet verdiept in de Märklin central stations dan kom je dat soort verrassingen tegen.

Groet, Anne W