Hartelijk dank voor jullie berichten. 1200 Blauw/ Patdv.
Eerst de toegankelijkheid, Ik ben inderdaad geen 20 meer ha ha, En ik had eerder dit moeten melden.
Voor de meeste problemen, zijn oplossingen.
De tafel is 1.40 Mt hoog, Met een opstap waar ik zit van 25 cm. De tafel word een open latten frame. Zodat ik als eerste de bergen ga afmaken. De bergen worden hol.
Als ik mijn bureau stoel op de laagste stand zet kan ik zittend onder de baan rijden. Dus geen gekruip. Ik weet dat de max. reikwijdte 80 cm is.
Ik maak een verhoging daar waar ik moet zitten 25 cm hoger. Het is allemaal passen en meten.
Dan de hellingen: Heb met rails een proef gedaan, en volgens mij kan dat. Desalniettemin heb ik het bewuste traject langer gemaakt, en er is een mogelijkheid om hem nog langer te maken. Ik verlies dan wel 1 doorgaand spoor, maar hé je moet altijd concessies doen op een Modelbaan
De brug heb ik op 8 cm hoog gezet. Met die hellingen komt het goed, want ik ga met een lichte sliert rijden. Zo behoud ik een traject van +/- 16 meter. En dat in een kamertje van
228 x 294 cm. Er zijn bergen/een meer/een looptunnel/station/Waterval een stadje/en een mogelijkheid voor het Faller car systeem.
Maar als jullie opmerkingen hebben, die zijn altijd welkom
Baan Kees 21.traBaan Kees 21.tra