Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

Mârklin modellen

Gestart door Knutselaar0 zondag 06 november 2022, 22:24:02

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Mârklin modellen
Lid sinds: 2022

offline
Mârklin modellen
Dag beste leden,
Ik heb een vraagje, ik ben in het bezit van een aantal nieuwe locomotieven en wagons
Nog allemaal in de originele verpakking
Waar kan ik terecht voor een eerlijke prijs?
Zelf heb ik geen idee, maar kan mij wel baseren op de gekende kanalen, maar doe dit liever niet
Lijst per PB kan ik wel maken
Mvg,
Re: Mârklin modellen
Lid sinds: 2010

offline
Re: Mârklin modellen
De vraag is: Wat wil je zelf? Wil je er wat tijd in steken om alles los af te handelen. Dus via Marktplaats / CataWiki / Ebay of via een lokale beurs / grote beurs te verkopen. Of wil je alles in één keer kwijt? Als je dat laatste wil dan kan je naar een winkelier / handelaar in tweedehands spul gaan. Daar zal je geen hoofdprijs voor het spul krijgen. Een handelaar steekt er ook werk in en moet er wat aan verdienen. Het voordeel is dat je wel alles kwijt bent en geen gezeur met allemaal losse mensen aan de deur of vaker naar beurzen gaan. Het werk dat de handelaar doet moet je bij eigen verkoop allemaal zelf doen.

Over de opbrengsten: Je kan de originele aankoopprijs erbij pakken. Dan weet je wat het ooit gekost heeft. De nieuwe opbrengst zal je toch via de gekende kanalen moeten uitzoeken. Wat heeft iets de laatste tijd opgebracht. Dan heb je voor jezelf een richtopbrengst. Dan kan je altijd nog besluiten wat je gaat doen met de verkoop. Eerst een lijst maken met wat je hebt. Ook goede foto's maken dan kan je laten zien wat je in de verkoop hebt.
Re: Mârklin modellen
Lid sinds: 2022

offline
Re: Mârklin modellen
Ik begrijp het , maar zijn er leden in dit forum die interesse hebben, of is er een apart forum verkoop of te koop?
Re: Mârklin modellen
Lid sinds: 2007

Try not. Do or do not. There is no try.

offline
Re: Mârklin modellen
We hebben een verkoophoekje.


Verkoophoek