Peter Alex,
Dat is eigenlijk het probleem verhuizen.
Beter is te testen zoals in het filmpje bij ongeveer 2:16 zie je hoe de Link wordt getest.
Hij sluit ook een 2e bezetmelder S88 aan, en wederom ook die wordt slechts eenmaal getest iets verderop in hetzelfde filmpje.
Met deze testen controleer je alleen of de linkS88 en de S88 ( De contacten ervan) werken en het goed aangeven op het scherm van de CS 3.
Dremelen is alleen nodig om die bruggetjes te verwijderen opdat je kunt bezetmelden op die rail die je scheid.
Isolatie is daarbij de tweede belangrijke stap, want is de rail wel gescheiden ten op zichten van de andere rails?
Als de draad eenmaal aangesloten is van het terugmeld-contact tot aan de rail, niet het goede resultaat op levert schort het aan isolatie
Je kan de bezetmelding ook anders testen, en neem daarvoor drie stukken rails , waarvan eentje geen bruggetjes meer heeft.
Houd dan 1 van de meetpennen op het gescheiden stuk rail en de andere meetpen op een niet gescheiden rail dus met bruggetjes.
Als je deze test een keer maakt kun je voor en na de isolatie meten, en geeft de meter dan nog steeds OL aan (open loop) dan heb je daadwerkelijk het spoor gescheiden.
Doe dit even los van de baan om het principe te leren kennen van een dergelijke meting, en het kan makkelijk zonder breekwerk aan je baan.
Hoop dat je hier iets mee kan aanvangen