Nieuws:

Voor de Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Faller, echte service bestaat nog!

Gestart door Heynsbergen zondag 10 juli 2022, 10:53:48

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
Faller, echte service bestaat nog!
Lid sinds: 2021

Alles gaat op stoom

offline
Faller, echte service bestaat nog!
Graag deel ik hier mijn absoluut prima ervaring met de Kundendienst van Faller. Van een overgenomen Wasserturm Haltingen (Baden) ontbraken wat onderdeeltjes. Een mailtje aan Faller en binnen een uur voor een redelijke prijs geregeld. Drie dagen voor de post en de toren staat nu mooi te zijn en te wachten tot ik eindelijk een baan kan gaan bouwen.
Dat in 2022 deze vorm van service nog bestaat, het zou normaal moeten zijn. Ik ben blij en aangenaam verrast!
Re: Faller, echte service bestaat nog!
Zij geven idd goeie service. Een aantal jaren terug kocht ik nieuw een bouwdoos en stelde bij het openen vast dat er een bouwplakketje ontbrak. Een mailtje naar ginder en binnen de 14d kreeg ik gratis het ontbrekende.
Re: Faller, echte service bestaat nog!
Enige probleem met de service is dat de service is zolang de onderdelen op voorraad zijn.
Heb je een wat duurdere exclusieve bouwdoos kan je die maar beter snel gaan beginnen met bouwen of in ieder geval maar beter controleren op beschadigde onderdelen. Van het Premium Car Center zaten precies genoeg ramen in de set. En als je dan een beschadigd raam hebt dan blijkt dat de 'voorraad' reserve onderdelen daarvan op is. Dus geen enkele mogelijkheid meer om dat reserveonderdeel te komen, zowel gratis als betaald niet meer.
Nu maken ze die ramen nog wel voor een andere set, maar omdat de raamkozijnen deels op het glas gedrukt zijn zit je dan met een heel andere kleur.
Ach zo oud was de set nog niet en gelukkig ook maar een set van 200 euro.

Begrijp me niet verkeerd hoor. Hun onderdelenservice is verder gewoon goed. Zelfs van oude bouwdozen lukt het nog vaak om reserve delen te krijgen. Omdat de delen vaak toch ook weer in andere nieuwe bouwdozen nog zitten en ze die delen blijven hergebruiken (heruitgaves).
Re: Faller, echte service bestaat nog!
Was ook het eerst waar ik aan dacht: Faller zelf of Fallerstore... Fijn dat het inderdaad lukte!

Groet,

Peter