Nieuws: Regelmatig worden ook lokale Stamtafels georganiseerd! Kom gezellig een keertje bij jouw lokale stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!!
+  3rail Forum
|-+  Modelbaanbouw & Scenery
| |-+  Weatheren
| | |-+  impressies van mijn baan
Pagina's: [1]   Omlaag

Auteur Topic: impressies van mijn baan  (gelezen 674 keer)

eduardo

• Toffe Gast
  • *
  • vraag niet hoe het kan, geniet ervan
impressies van mijn baan
« Gepost op: dinsdag 07 juni 2022, 10:39:45 »

Goedemorgen allemaal, ik sluit 3 fotootjes bij. Het vervuilen of verweren, hoe je het ook wil noemen, geeft toch een andere dimensie aan je modelbaan. Althans dat is mijn mening, het geheel komt plastischer over, het spreekt meer aan, ook naar buitenstaanders toe. Ik moedig een ieder aan die er over nadenkt en de stap niet kan(durft) te nemen; probeer het. Als je mijn 1e wagonnetje ziet waar ik mijn 1e poging mee waagde, ik schaam mij nu dood, maar het resultaat vond ik destijds fantastisch. Ed

Laenderbahn027

• Stamgast
Re: impressies van mijn baan
« Reactie #1 Gepost op: dinsdag 07 juni 2022, 11:59:15 »

Hoi Eduardo,

Het ziet er zeker veel beter, minder plastisch, en daardoor dus realistischer uit. Maar... worden de sporen nog voorzien van ballast? Het ontbreken daarvan doet natuurlijk afbreuk aan het totale plaatje.

Greetz,
William
William
Favoriete quote: "We stoppen niet om met treintjes te spelen omdat we oud worden. We worden oud omdat we stoppen om met treintjes te spelen." (Als gezien bij Willies Modelbouw, Eindhoven)

eduardo

• Toffe Gast
  • *
  • vraag niet hoe het kan, geniet ervan
Re: impressies van mijn baan
« Reactie #2 Gepost op: dinsdag 07 juni 2022, 17:21:35 »

Hoi Eduardo,

Het ziet er zeker veel beter, minder plastisch, en daardoor dus realistischer uit. Maar... worden de sporen nog voorzien van ballast? Het ontbreken daarvan doet natuurlijk afbreuk aan het totale plaatje.

Greetz,
William
je hebt helemaal gelijk, als je goed kijkt zie ik ook nog een nieuwe rail, ongeverfd, en de ballast moet opgehoogd worden.
Pagina's: [1]   Omhoog