De eerste plaatsing van de bovenleiding. Achterin is dat nog een hele toer. Op een krukje staan en dan 1 meter reiken naar het spoor. Eigenlijk kom ik dan 10 cm arm tekort.
De rijdraad van ijzerdraad ziet er prima uit, maar schilderen is wel nodig. Het kost aardig wat tijd om zoiets te solderen. Ik ga toch proberen of een 3D print zou kunnen.

De lamp is nog niet aangesloten, maar die was eenvoudig om te maken. Bij de chinees bedrade 12V SMD-LED's gekocht. Die passen er makkelijk in.
Bij het monteren brak de uitlegger af van de mast. Niet zeggen, dan valt het niet op.

En dan de masten op de Mittlere Meienreussbrücke. Ze staan ongeveer 19cm uit elkaar. Ik wilde de plaatsing op de brug ongeveer overeen laten komen met de werkelijkheid.

De masten waren makkelijk om te plaatsen. Het pad van "betontegels" langs het spoor was een uitkomst. De mast prik je gewoon in de xps en zet je met een drup hete lijm vast.

De seinbrug was met grijs filament geprint. De masten zijn met een speciale filament met metaalkleur geprint. Ik vind ze vrij donker maar het metaaleffect is er wel. Het hangt erg van de belichting af hoe het toont.