Nog even flink doorgeklust en de warmte getrotseerd. Ik wou voor de vakantie de mijlpaal bereiken dat alle verlichting brand en het station ook op zijn plaats staat. Dat is gelukt!
Het station staat op het luik van het mangat. De bovenleidingmasten sluiten precies aan op het perrondak. Het station kan dus weggeklapt worden.
Er staan al wat reizigers bij het station maar nog niet op het andere perron.
De displays zijn aangesloten en de verlichting doet het.
De loodsen, de opslag en het gebouw links van het station zijn ook klaar.
Op de berg achter het station "halve huisjes" gebouwd voor de achtergrond. Dat was nog best een klusje. De ledstrips afgeplakt met schilderstape zodat de verlichting in de huizen niet zo fel is ten opzichte van de rest. Er moet nog een achtergrondberg naast komen met huizen.
Bij alle masten is nu de verlichting aangesloten en de bekabeling voor de seinen is al een beetje voorbereid.
Aan de elektriciteitsmasten hangen nu draden. Voorgebogen ijzerdraden die met oogjes aan de isolators hangen. Een dotje houtlijm houdt ze op hun plaats. De draden moeten nog een camouflagekleur krijgen. Ze zijn vrij dik. Dat heb ik bewust gedaan want dan zijn ze niet meteen uit model als je er tegenaan stoot.
De remise heeft ook verlichting maar die heb ik nog niet aangesloten.
De Matterhorn Gotthardbahn die achter het station en voor de remise langs gaat moet ook nog worden aangesloten.