Nieuws:

Heb je vragen over de werking van het Stichting 3rail Forum? Krijg deze beantwoord in de Forumtips.

een verweerd huisje

Gestart door eduardo maandag 23 mei 2022, 20:48:24

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
een verweerd huisje
Lid sinds: 2018

vraag niet hoe het kan, geniet ervan

offline
een verweerd huisje
ik kreeg van een vriend een klein bouwdoosje van het merk Kibri. Het merk bestaat nog steeds, maar dit doosje was jaren 60 vorige eeuw. Wit plastic, glimmend en simpel. en dat vind ik nou zo leuk van een hobby, je begint eraan met de airbrush, kwast en enthousiasme. Het kostte mij 10 dagen (vooral het drogen nam natuurlijk de meeste tijd in beslag), weer eens wat anders als een trein.
Re: een verweerd huisje
Lid sinds: 2006

offline
Re: een verweerd huisje
Heel gaaf gedaan, petje af. :thumbup:

Mvg Gert
Re: een verweerd huisje
Lid sinds: 2007

Rotterdam

offline
Re: een verweerd huisje
Mooi gedaan ! Was een leuke Hollandse serie van Kibri .
Re: een verweerd huisje
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede GroupĀ®

offline
Re: een verweerd huisje
Heel leuk / mooi geworden  :thumbup: :thumbup:


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: een verweerd huisje
Eigenaren van dergelijke, dure, monumentale panden houden hun bezit in onberispelijke staat.
Re: een verweerd huisje
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: een verweerd huisje
Mooi gedaan, een (Amsterdams) kraakpand waardig...
Re: een verweerd huisje
Lid sinds: 2010

offline
Re: een verweerd huisje
@eduardo: Leuk gedaan  :thumbup:  :thumbup:

Citaat van: nobody op dinsdag 24 mei 2022, 06:04:43
Eigenaren van dergelijke, dure, monumentale panden houden hun bezit in onberispelijke staat.

Je denkt te veel als een Hollander van deze tijd. Na de eerste opbouwjaren was in Nederland ook genoeg verkrotting aan de gang. Zie ook Stadsherstel Amsterdam. Dit huis zou zo als sfeer zo op de baan van Floris kunnen staan: Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken.

Groet
Re: een verweerd huisje
knap dat jij denkt te weten hoe ik denk. ;)
Re: een verweerd huisje
Lid sinds: 2018

vraag niet hoe het kan, geniet ervan

offline
Re: een verweerd huisje
Citaat van: ronaldk op dinsdag 24 mei 2022, 07:07:37
@eduardo: Leuk gedaan  :thumbup:  :thumbup:

Citaat van: nobody op dinsdag 24 mei 2022, 06:04:43
Eigenaren van dergelijke, dure, monumentale panden houden hun bezit in onberispelijke staat.

Je denkt te veel als een Hollander van deze tijd. Na de eerste opbouwjaren was in Nederland ook genoeg verkrotting aan de gang. Zie ook Stadsherstel Amsterdam. Dit huis zou zo als sfeer zo op de baan van Floris kunnen staan: Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken.

Groet
ik vind het wel een eer te horen dat het huisje op de baan van Floris zou kunnen staan.