Nieuws:

Voor onze Stichting 3rail Wiki zoeken wij altijd foto's en/of teksten!! Wil je helpen? Lees in de oproep hoe dat kan!

Ahob Afmetingen

Gestart door RobGood maandag 23 mei 2022, 18:01:52

Ahob Afmetingen

Ahob Afmetingen
Hallo allemaal, Ik ben bezig met een project voor een AHOB. Ik zoek een bouwtekening of precieze maten van een voorbeeld, wel nieuwste type dus twee andreas kruizen beide kanten van de weg. Heeft iemand van jullie dit misschien? Bedankt..... Rob
Re: Ahob Afmetingen

Märklin fahren-ärger sparen

Hoi Rob,

Google is je beste vriend  ;)
Hier zal vast wat nuttigs bij zitten.

Grtz Tony

KLIK

EDIT Fred, linkje ingekort.

Verzoekje, lees deze ook eens: KLIK

if we don't try we will never know

Hallo Rob, Ik stond op het punt om je de afmetingen van een Andreaskruis door te sturen toen ik zag dat het hier een Andreaskruis uit de SM ruimte betrof. Daar zul je wel niet naar op zoek zijn.

ik wist nooit waar  AHOB  voor stond maar nu weet ik het : Automatische Halve Overweg Bomen
nooit te oud om te leren !

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.