Nieuws:

Bekijk onze Stichting 3rail kleding lijn eens! Sta er mooi op tijdens evenementen, stamafels en meet&greets op beurzen : Stichting 3rail Shop

Wat zijn de ervaringen met LS Models op C-spoor van Marklin

Gestart door Eden maandag 18 april 2022, 22:22:24

Wat zijn de ervaringen met LS Models op C-spoor van Marklin
Hallo,

Ik ben al een tijdje op zoek naar deze Belgische loc.
Wat zijn jullie ervaringen met LS Models op Marklin C-spoor en met Mobile station. Hoe rijden die LS Models trouwens? Zijn ze hun geld waard?

Groeten
Re: Wat zijn de ervaringen met LS Models op C-spoor van Marklin
Forum Moderator

A member of the Duurstede Group®

Dit zijn prima loc's, ik heb dit model in de Benelux uitvoering rijden en ben daar zeer tevreden over.

Mvg,

Peter Degeluidsman

met de trein was U er al(lang) geweest !

je zal dan deze moeten besteld hebben of er wel meer geld moeten voor over hebben of als je ze ergens ziet heel snel moeten zijn !

alleen dan op 3railsporen heb nooit eerder van dit verschijnsel gehoord toch niet van 2 rail
Citaat van: metpetergaathetbeter op dinsdag 19 april 2022, 10:22:28
je zal dan deze moeten besteld hebben of er wel meer geld moeten voor over hebben of als je ze ergens ziet heel snel moeten zijn !

ik heb nog nooit iets voorbesteld van LS;
en als je eventjes rondkijkt bij de Duitse webwinkels (Lippe,Hunerbein o.a.) zal je nog veel LS (M6 en 18²/19²) tegenkomen en goedkoper dan bij ons (België);

wat de stroomafname bij 3-rail betreft, de sleper veert niet genoeg terug waardoor de loc bij traag rijden stilvalt, en bij wagons de verlichting uitgaat;

mvg,
Michel
als je bijvoorbeeld deze googled (of duck duck go'd); "LS Models 12563", dan kan je die voorbestellen bij Lippe of modeltrein paradise be.
Zonder sound rond de 300 euro, met sound 100 euro meer.
In 3 rail vind ik dit model niet bij andere fabrikanten. Dus ga ik er toch voor gaan.

schijnbaar kun je daar voorbestellen in Belgie was dat in principe een tijdje geleden gedaan, ik bestelde 3 nr's,2 27 en1 21 dacht ik
bij Het Spoor kan je ze ook nog voorbestellen  :arrow: https://www.spoorshop.be/nl/product/list/belgisch/17028?page=2

@ Peter; dat was enkel voor de winkels;

mvg,
Michel

Wij zien dat u gebruik maakt van een erg verouderde versie van Internet Explorer. Deze versie word door ons niet langer ondersteund, en zal onze website waarschijnlijk niet goed meer tonen.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.

Wij zien dat u nog gebruik maakt van Internet Explorer 11, binnenkort zullen wij stoppen met de ondersteuning van deze browser.

Wij raden u dan ook aan om gebruik te maken van de laatste versie van Mozilla Firefox, Google Chrome of Microsoft Edge.