Nieuws:

Zin in een spoors uitstapje? Kijk eens in onze kalender!

-Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes

Gestart door Ta2trainman maandag 04 april 2022, 17:04:55

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
-Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Ik had het al beloofd in mijn oude topic, dus bij deze. Over een goed jaar breek ik mijn werkplek en werkzame leven af en komt er op die plek een nieuwe baan. Tijd om de fantasie (weer) los te laten op Wintrack, en dat is gelukt volgens mij. Lange sporen voor een lange rondgang en bereikbare tafels in U, L, W, G vorm, kortom overal waar ruimte is. En een schaduwstation in het volle licht in de ruimte ernaast, want het bukken en kruipen zal ongetwijfeld een keer wat minder soepeltjes gaan worden. Het sporenplan geeft een beetje weer wat ik voor ogen had, maar ik sta kompleet open voor suggesties, waarschuwingen en adviezen.



En om lekker bezig te blijven ben ik ook maar aan de slag gegaan met een inrichtingsplan. Midden komt een stad, nu nog Lindenthal, maar die zal volgend jaar veranderen in Nadelstadt, gezien de plaats waar de baan gebouwd gaat worden, mijn oude tattoostudio.
In die stad zal het wegennet voornamelijk bestaan uit mijn oude Faller AMS baan. Ook komt een een leuke villawijk.
Aan de ene lange zijde komt een industriegebied en aan de korte zijde een landelijk thema met wat boerengedoe.
De andere lange zijde herbergt wat bergen (met klimspiralen) en een vakantiedorp met uitgebreide camping. En natuurlijk de Brawa kabelbaan van mijn oude baantje. En er komt zelfs een soort van paradespoor.
In mijn oude wachtruimte komt dan het schaduw/opstelstation. Moet er nog wel een dapper gat voor in de muur hakken.



Tijdperk zal III - IV worden want daar staan de kasten nog mee vol. Alles wordt hergebruikt, dus veel zal herkenbaar zijn.
Het plan is nog lang niet klaar en zeker nog niet definitief, maar ik heb er zeker nog een jaar voorpret aan.
En in dat jaar zal ik ook gaan stoeien met  automatisch PC rijden op het testbaantje en gaan bedenken of dat wat word of dat het geheel kansloos is en we het toch maar met de hand gaan doen. Maar de vorderingen en andere berichten komen in dit nieuwe topic.

Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Mooie plannen Gerrit! Al moest ik wel even kijken hoe die spiralen exact lopen met beide 3 spoor aansluitingen. Handig ook, als je de ruimte hebt om een "schaduw"-station in een andere ruimte en goed bereikbaar te plaatsen!
Mooie rijlengtes en leuk dat je ook een AMS baan gaat integreren! Je oldskool kabelbaan komt toch ook wel weer terug hoop ik!?!
Misschien dat je wisselstraten nog wat geoptimaliseerd kunnen worden, maar daar hebben anderen veel meer kijk op dan ik.
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Citaat van: Hanzi op maandag 04 april 2022, 19:09:58
Mooie plannen Gerrit!
Je oldskool kabelbaan komt toch ook wel weer terug hoop ik!?!

Dank. En ja, de kabelbaan komt zeker terug
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Als je zulke lange lengtes hebt, is het misschien toch het overwegen waard om flexrail te proberen? Je kunt er mooie vloeiende bogen mee leggen. Hoeft niet, maar het is maar een suggestie. Het wordt misschien toch met een vleug Old Skool....
Een ander puntje is dat het station in het midden noodgedwongen kortere sporen heeft dan wanneer het aan een langere zijde zou liggen. Omdraaien met de overslag/industrie? Dan hebben je treinen in het station wat meer ruimte, kunnen ze langer zijn.
Tot slot het schaduwstation. Fijn als dat bereikbaar is en in het zicht. Maar een breedte van 1.22 m is veel hoor! Vooral als het volstaat met treinen. De helft is beter,  al heb je dan minder opstelruimte.
Maar het biedt allemaal perspectief! Het ziet er nu al leuk uit.

Groet,

Peter
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Lid sinds: 2019

Fantasietjes op de baan

offline
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Dat ziet er veelbelovend uit Gerrit. Ik volg het  :thumbup:
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Dat zijn mooie plannen Gerrit, ik ben benieuwd of je het rijden via de pc gaat lukken, op zo'n grote baan eigenlijk wel een must ( vind ik ).


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Lid sinds: 2013

Als het maar Zwitsers is.

offline
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Gerrit,

Als trouwe volger van je "oude" baan ga ik de nieuwe baan zeker weer volgen.
Prachtig ontwerp lekker veel rails en mooie (rij)lengtes.

Groet Michel
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
 :) Dat wordt best een flinke spoorbaan, echt gaaf. B) :thumbup:
Ik zie in het ontwerp wel veel rechte lijnen, de rails en de bebouwing lopen op veel plaatsen evenwijdig met de de muur en ook de tafelrand.
Misschien proberen om op sommige plekken de rails of bebouwing schuin te plaatsen te opzichte van de muur/tafelrand. :roll:
En ik zie dat je Faller AMS baan nergens over een spoor gaat, misschien een idee om één van de twee sporen op tafelniveau te maken.
Die overweg is nog wel te koop, niet voor een koopje misschien maar dan maar effe een aantal weken je zakgeld oppotten. O:-D :D

Dirk-Jan
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Lid sinds: 2019

Bakkie koffie? Lekker!

offline
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Nog een volger erbij  :)
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Gerrit,

Ook hier is de notificatie aangezet. Mooie plannen voor de toekomst. Herken mijn eigen proces van de afgelopen 4 jaar, te beginnen met de plannen op papier en in het hoofd: voorpret :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Lid sinds: 2011

Meet (kijk, voel, luister) en weet

offline
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Hi Gerrit,

Interessante plannen dus ook hier de notificatie op aan.

groet
Harald
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Citaat van: BlikkenTinus op maandag 04 april 2022, 23:35:28
Als je zulke lange lengtes hebt, is het misschien toch het overwegen waard om flexrail te proberen? Je kunt er mooie vloeiende bogen mee leggen. Hoeft niet, maar het is maar een suggestie. Het wordt misschien toch met een vleug Old Skool....
Een ander puntje is dat het station in het midden noodgedwongen kortere sporen heeft dan wanneer het aan een langere zijde zou liggen. Omdraaien met de overslag/industrie? Dan hebben je treinen in het station wat meer ruimte, kunnen ze langer zijn.
Tot slot het schaduwstation. Fijn als dat bereikbaar is en in het zicht. Maar een breedte van 1.22 m is veel hoor! Vooral als het volstaat met treinen. De helft is beter,  al heb je dan minder opstelruimte.
Maar het biedt allemaal perspectief! Het ziet er nu al leuk uit.

Groet,

Peter

Dank Peter, voor de suggesties. Over het station (en flexrail) ga ik even nadenken. Over het "schaduwstation" heb ik nagedacht en deze in tweeën gedeeld. De ruimte is er, en ik begin gewoon met deel 1 om later met een brugje aan de voorkant deel 2 toe te voegen. Die is dan van 2 kanten bereikbaar. En inderdaad, behalve de C-rail is het vooral Old Skool  :)



Citaat van: Dirk-Jan op dinsdag 05 april 2022, 07:47:00
:) Dat wordt best een flinke spoorbaan, echt gaaf. B) :thumbup:
Ik zie in het ontwerp wel veel rechte lijnen, de rails en de bebouwing lopen op veel plaatsen evenwijdig met de de muur en ook de tafelrand.
Misschien proberen om op sommige plekken de rails of bebouwing schuin te plaatsen te opzichte van de muur/tafelrand. :roll:
En ik zie dat je Faller AMS baan nergens over een spoor gaat, misschien een idee om één van de twee sporen op tafelniveau te maken.
Die overweg is nog wel te koop, niet voor een koopje misschien maar dan maar effe een aantal weken je zakgeld oppotten. O:-D :D

Dirk-Jan


Dank Dirk-Jan. Ook dit neem ik mee in de gedachten. Ik heb nog wel wat van die losse overwegstukken in de voorraad, wel M-rail, maar die zijn wel erin te frotten  :D
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Lid sinds: 2010

Marklin H0 + Ecos2 + iTrain

offline
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Grootse plannen Gerrit!

Ik heb de notificatie aangezet.

Henk
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Lid sinds: 2009

Dwarsliggers op de rails sporen niet

offline
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Come On, wat een onzin, die enkelsporige overweg van Faller AMS:

ligt bij mij op zolder ergens te verstoffen. Als ik 'm ooit terug vind, maak je er maar zelf een gebouwtje en wat bewegende slagbomen bij, toch?
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Speciale Gast
Lid sinds: 2006

offline
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Ha die Gerrit.
Mooi om te zien dat er gelijk al mooie plannen op "papier" worden gezet en dan gelijk ook al plannen voor de scenery! 8o :thumbup:
Helemaal prachtig dat je ook de "oude blikken zooi" hierin gaat verwerken en dan misschien ook nog eens digitaal en automatiseren! :-*

Alvast veel (voor) plezier en succes en later voor het echte werk.

Vriendelijke groeten,
AlbertJan. 
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Lid sinds: 2012

Geen vertraging? Pak de modeltrein

offline
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Toekomstmuziek
Hi Gerrit,
Mooi dat je al zover bent dat je zicht krijgt op herbouw  :thumbup:.

Ik ben zelf niet zo weg van je sporenplan (teveel 'vreemde rijwegen, te kleine stations  bij deze mooie lengte en in mijn ogen geen logica rijwegen), maar dat doet er niet zoveel toe, want het is jouw plan.
De aanbeveling van Dirk Jan over het statische geheel deel ik wel.

Maar inhoudelijk wel 1 opmerking: je gebruikt veel meegebogen wissels en waar je ze gebruikt lijkt het mij dat je steeds 1 bochtstuk te weinig toepast, waardoor de railafstand, met name direct na de wissel, wel erg krap wordt.
Ik weet dat je dit ook in je vorige M-baan zo hebt gedaan, maar het komt nu wel heel vaak voor in vooral je schaduwstations en daar wil je eigenlijk liever geen ontsporingen hebben. Ik zou dit wel goed testen.

Verder ga ik dit zeker volgen.

gr. Gertjan
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 20-07-'22
Om het topic levend te houden. Plannen zijn weer iets gewijzigd. Heb nog een jaar dus why rush ? Het schaduw/opstelstation is behoorlijk geminimaliseerd. Wijze mensen vonden het geen goed idee om het toilet wat in die ruimte zit te slopen voor het opstelstation, en waarschijnlijk hebben ze daar gelijk in. Ik denk nu aan een wandgrote vitrine voor het materieel. We gaan het zien.

En ook de diverse suggesties hebben me aan het denken gezet. Aangezien ik vanmiddag toch een rustig uurtje had ben ik met de computerschaar en kwast een beetje aan het fröbelen geweest. Het is een begin, zak maar zegg'n  :-)
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 20-07-'22
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 20-07-'22
Beter een iets eenvoudiger baan die ooit afkomt (hoewel, is een baan ooit af?) dan een te ambitieus plan dat vroeg of laat strandt (zoals er hier ook zat voorbeelden zijn). Enne, verder uitbreiden kan altijd nog!

Maar wat is er eigenlijk mis met een stomer gevuld met Airwick ipv rookvloeistof die langs de wand door je toilet puft? Het nuttige met het aangename verenigen zeg maar ;).
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 20-07-'22
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 20-07-'22
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die vanaf het kleine kamertje naar de treinen kunnen kijken  :)
Je kunt er nog een jaar over denken Gerrit.


Mvg,

Peter Degeluidsman
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 20-07-'22
Citaat van: Hanzi op woensdag 20 juli 2022, 19:44:23
Maar wat is er eigenlijk mis met een stomer gevuld met Airwick ipv rookvloeistof die langs de wand door je toilet puft? Het nuttige met het aangename verenigen zeg maar ;).

Citaat van: Degeluidsman op woensdag 20 juli 2022, 19:47:10
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die vanaf het kleine kamertje naar de treinen kunnen kijken  :)

Dat gaat ook gebeuren, Hans en Peter  :D De 4 sporen die er links rechts nog lopen gaan letterlijk door de plee  :P
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 20-07-'22
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 20-07-'22
 :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 21-09-'22
Om een beetje bij te blijven in het topic en omdat het leuk is toch maar even wat rails verlegt met Wintrack. Nog een stief half jaartje en we kunnen aanvangen. En volgende maand komt het eerste gratis geld binnen, dus dat biedt perspectief, zeker als in Januari er ook nog een loonsverhoging komt. Het kan niet op  ;)
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 21-09-'22
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 21-09-'22
Gratis geld! Wie wil dat nou niet? :P
Mooie vooruitzichten! Vraagje, in het middelste -rode- spoor op het onderste deel van je plan zit nogal een kronkel. Welliswaar met flauwe bochten, maar toch. Zou je dit spoor niet wat meer diagonaal kunnen laten lopen? Dan ben je die kronkel kwijt en het maakt het baanplan met nu 3 parallalelsporen wellicht wat minder stijf. Tis maar een idee, en mogelijk past het helemaal niet met je geplande scenery daar.
Andere vraag, zijn al die wissels in het (schaduw?)station rechts wel noodzakelelijk? Of heb je ze toch op voorraad en is het meer een kwestie van "niet omdat t moet maar omdat t kan"?
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 21-09-'22
Citaat van: Hanzi op woensdag 21 september 2022, 16:29:06
Gratis geld! Wie wil dat nou niet? :P
Mooie vooruitzichten! Vraagje, in het middelste -rode- spoor op het onderste deel van je plan zit nogal een kronkel. Welliswaar met flauwe bochten, maar toch. Zou je dit spoor niet wat meer diagonaal kunnen laten lopen? Dan ben je die kronkel kwijt en het maakt het baanplan met nu 3 parallalelsporen wellicht wat minder stijf. Tis maar een idee, en mogelijk past het helemaal niet met je geplande scenery daar.

De sporen op het onderste deel liggen op verschillende hoogteniveaus, in de bergwand die er gaat komen. Op de platte tekening lijkt het wat warrig maar dat zal, volgens mij straks (over een jaar of wat) een stuk beter lijken.

Citaat van: Hanzi op woensdag 21 september 2022, 16:29:06
Andere vraag, zijn al die wissels in het (schaduw?)station rechts wel noodzakelelijk? Of heb je ze toch op voorraad en is het meer een kwestie van "niet omdat t moet maar omdat t kan"?

Als je dat klikkie wissels en kruisingen bedoelt; in mijn beleving kan ik dan vanuit de opstelsporen/schaduwstation navigeren naar ieder spoor in het centraal station. Dat leek me wel handig. En ik heb ze zeker niet op voorraad, nagenoeg alle rails moeten nog aangeschaft worden.
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 21-09-'22
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 21-09-'22
Ja, je hebt natuurlijk wel lekker veel rijmogelijkheden zo. Maar ga je die ook daadwerkelijk gebruiken, het zijn allemaal vrij korte spoortjes en als er iets langere treinen opgesteld staan dat houden die de wissels bezet lijkt me.
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 21-09-'22
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 21-09-'22
Hans bedoel jij de wissels in de rode cirkel? Dan kun je die inderdaad weglaten, want met de wissels in de groene cirkel kun je precies hetzelfde bereiken.
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 21-09-'22
@ Hans & Henk. Er zit misschien wel wat in wat jullie zeggen. Mijn gedachte was dat als ik achteruit van m'n opstel/schaduwstation kom ik dan via de rode cirkel op alle stationssporen kon komen. Maar ik kan natuurlijk altijd wat verder naar achteren tot voorbij de bochtwissels bovenin en daar mijn keuze maken. Dan blijven er 3 doorgaande sporen vrij en kan ik de keus maken in de groene cirkel.
Houden we in gedachten, scheelt ook weer in de kosten. Waarvoor dank.
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 21-09-'22
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 21-09-'22
En mocht je ze in de praktijk echt missen dan kan t altijd nog :).
Re: Ta2trainman's Studiobaan - Soort van update 21-09-'22
2023 is begonnen, dus nog een stief kwartaaltje en ik mag gaan doen wat ik leuk vindt  :D
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Mooi vooruitzicht (sprak hij uit ervaring) :thumbup:.

Groeten,
Wico
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Citaat van: Ta2trainman op zondag 08 januari 2023, 19:42:572023 is begonnen, dus nog een stief kwartaaltje en ik mag gaan doen wat ik leuk vindt  :D

Doe je dat nu dan niet, Gerrit?

Groeten,

Erik.
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Daar ga jij zeker veel plezier aan beleven Gerrit, ik weet er alles van  :)
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Citaat van: Nieuwenhuis op maandag 09 januari 2023, 10:28:11Doe je dat nu dan niet, Gerrit?

Groeten,

Erik.

Zekers wel, alleen dan kan ik het doen wanneer IK wil. Zit nu nog een beetje vast aan openingstijden  :)
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Goedemorgen, ik wil jullie even mededelen dat Gerrit gisteren is overleden.
Marion
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Lid sinds: 2011

Marklin digitaal c rails/ Baan Ha Mooi

offline
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Ik wens u en uw familie heel veel sterkte
dit is echt een bericht om van te schrikken


nogmaals heel veel sterkte

MVG  Ed Flameling
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Net als Ed schrik ik van het overlijdens bericht van Gerrit.

Gecondoleerd en heel veel sterkte voor de familie en kennissen toegewenst.

Groet Michel

Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
 :? Ook ik schrik daar van, wat vreselijk.
Marion en familie/vrienden, veel sterkte met dit alles.
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Lid sinds: 2020

zonder fantasie ook geen creativiteit

offline
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Marion, familie en vrienden, gecondoleerd met het overlijden van Gerrit. Heel veel sterkte, nu en in de toekomst, met dit grote verlies.
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
gecondoleerd met dit verlies, heel veel sterkte toegewenst.
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Getverderrie, wat een rotbericht.
Gerrit was aan het aftellen en had allerlei mooie plannen voor de toekomst getuige dit citaat uit januari:
Citaat van: Ta2trainman op zondag 08 januari 2023, 19:42:572023 is begonnen, dus nog een stief kwartaaltje en ik mag gaan doen wat ik leuk vindt  :D

Ik kon zijn modelbouwmethodes altijd zeer waarderen net als zijn creaties op motorgebied.
Marion en verdere nabestaanden, familie, vrienden, ..., gecondoleerd met dit verlies en heel veel sterkte de komende tijd.
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Lid sinds: 2010

Swiss rail .. what else?

offline
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Wat een vreselijk naar bericht. Gerrit had nog zulke mooie plannen voor de toekomst en de treinhobby. Helaas mag dat niet zo zijn.

Gecondoleerd met dit grote verlies en veel sterkte voor de toekomst.

Groeten,
Wico
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Dit is inderdaad een heel schokkend bericht. Dat er weer een melding in dit draadje was, maakte me even blij. Ik was heel benieuwd naar de vorderingen die de (zonder twijfel) stoerste railhobbyist van dit forum zou hebben te melden.
Het is helaas dus heel anders...

Marion, veel sterkte gewenst.

Peter
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Niet te geloven, weer iemand net voor zijn verdiende pensioen overleden.
Wat een verschrikkelijk bericht.... :-(

Marion, wens jou en de familie heel veel sterkte toe.
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Lid sinds: 2021

Het is geen kwestie van kunnen maar van doen

offline
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Mijn oprechte deelneming.

Marion, naaste familie en vrienden heel veel sterkte de komende tijd.

Heb Gerrit samen met Marion paar keer ontmoet tijdens de beurs in Zutphen, geweldige mensen.
Ik was ook altijd verrast op de wijze zoals Gerrit het leven zag.

Sterkte iedereen.
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
gecondoleerd en veel sterkte aan de familie;
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Lid sinds: 2019

Als het niet kan zoals het moet dan moet het maar

offline
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Auweia, dat doet even pijn voor den lezert. Voor de berichtgever is deze pijn niet te beschrijven. Mijn welgemeende condoleances aan de familie en vrienden. Wij zullen hem missen en jullie nog veel meer.
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Hier wordt je stil van.

Ik wens Marion en nabestaande sterkte in deze moeilijke tijd.
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Lid sinds: 2009

Old Skool Märklin - Scratch Built scenery

offline
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Dag Marion.

Gecondoleerd met dit verlies.
De schrik is groot ...

Pas met verdiend pensioen om veel meer tijd voor zijn vele hobby's te hebben, het was hem zo gegund!
Ik herkende Gerrit als een levensgenieter met een gedeelde hobby en kon zijn omgang met deze hobby zeer waarderen.

Marion, familie en naasten: heel veel sterkte toe gewenst voor de komende periode.

Rust zacht Gerrit.

Erik.
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Forum Moderator
Lid sinds: 2007

A member of the Duurstede Group®

offline
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Dag Marion,

Gecondoleerd met dit grote verlies, heel veel sterkte toegewenst.


Mvg,

Peter Degeluidsman 
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Lid sinds: 2009

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

offline
Re: -Ta2trainman's Studiobaan - 08-01-'23 Nog ruim 3 maandjes
Wat een triest bericht. Ik wens Marion, en de familie heel veel sterkte met dit verlies.

Groet, Andre