Nieuws:

Kom gezellig een keertje bij jouw lokale Stichting 3rail Stamtafel lekker kletsen over treintjes en nog veel meer!

uitvoering TRIX 22403

Gestart door Hansw donderdag 24 februari 2022, 18:18:59

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
uitvoering TRIX 22403
Lid sinds: 2021

offline
uitvoering TRIX 22403
Beste , ik heb laatst een TRIX lok 22403 ( 2019 ) gekocht .Nu stond in het boekje in de verpakking dat de twee koperkleurige ronde schilden die op de voorkant  op de buffers kunnen worden geplaatst alleen bedoeld zijn voor een vitrine model . Maar nu zag ik een filmpje op youtube van Marklin uit 2019 waar in dit model wordt aangekondigd en daar rijdt de lok op de baan met de schilden aan de voorkant wel geplaatst.  Zou je toch kunnen rijden met deze schilden en geeft dit toch problemen .

Mvg Hans
Re: uitvoering TRIX 22403
 @citaat Welke schilden bedoel je?
De afdekkingen van de binnen liggende cilinders?
Foto?
Re: uitvoering TRIX 22403
Lid sinds: 2021

offline
Re: uitvoering TRIX 22403
Beste  , aan de voorkant iets achter het voorste kleine wiel  aan de voorkant van de lok 

https://www.trix.de/de/produkte/details/article/22403
Re: uitvoering TRIX 22403
Lid sinds: 2020

offline
Re: uitvoering TRIX 22403
Probeer gewoon uit of het gaat.  :?

Bart
Re: uitvoering TRIX 22403
Lid sinds: 2014

BLIJ dat ik analoog RIJ

offline
Re: uitvoering TRIX 22403
Ik vermoed dat je t over de afdekking hebt van de buitenliggende cilinders. Mogelijk dat het drijfwerk vastloopt als je die plaatst, of misschien kunnen die kleine wieltjes ze raken in te scherpe bochten(?). Dat geldt iig ook voor de langere trappen (5 treden); om probleemloos te rijden moet je de korte (3 treden) plaatsen.
En anders inderdaad gewoon proberen!