Nieuws:

Wilt u Stichting 3rail steunen? Dit kan eenvoudig via onze Stichting 3rail Webshop :thumbup:

CS3+ Loc afbeelding uploaden via USB stick

Gestart door Kolstt donderdag 17 maart 2022, 22:20:54

0 leden en 1 gast bekijken dit board.
CS3+ Loc afbeelding uploaden via USB stick
Lid sinds: 2020

Je moet niet alles geloven wat je denkt

offline
CS3+ Loc afbeelding uploaden via USB stick
Gisteren een CS3+ aangeschaft dus het digitale avontuur is begonnen. Nog een paar maanden en de bouw van de nieuwe digitale baan kan beginnen. De laatste 1.5 jaar vooral gebruikt om kennis en materieel te verzamelen.
Na opstarten van de CS3+ is het gelukt om op een klein testbaantje een Piko 2200 en Artitec 1300 rijdend te krijgen echter de bijbehorende loc iconen staan niet op de CS3+ helaas.  Deze kan je zelf uploaden via oa een USB stick lees ik in de handleiding echter tot op heden krijg ik de USB-stick niet zichtbaar op de CS3+.
Stick is helemaal leeg. Opnieuw geformateerd en 1 afbeelding van een NS-2275 op de stick gezet. geen resultaat tot op heden.
Wat doe ik fout ?
Re: CS3+ Loc afbeelding uploaden via USB stick
Lid sinds: 2013

BR 103fan forever

offline
Re: CS3+ Loc afbeelding uploaden via USB stick
Re: CS3+ Loc afbeelding uploaden via USB stick
Lid sinds: 2007

als er maar een "v" voor op staat

online
Re: CS3+ Loc afbeelding uploaden via USB stick
Kijk eens hier:


Re: CS3+ Loc afbeelding uploaden via USB stick
Lid sinds: 2012

Iedere dag is, wat je er zelf van maakt.

offline
Re: CS3+ Loc afbeelding uploaden via USB stick
Citaat van: Kolstt op donderdag 17 maart 2022, 22:20:54
Gisteren een CS3+ aangeschaft dus het digitale avontuur is begonnen. ........... Wat doe ik fout ?

Met de CS3 kun je gewoon de WEB-Interface (IP adres die je hebt toegekend of via DHCP is toegekend door je Router) in je Webbrowser plaatsen.

En daar zie je ergens in de menubalk een optie of afbeeldingen te importeren. Kun je bewoon als bestand vanaf je PC naar het import vlak slepen.

Groeten,

Jan
Re: CS3+ Loc afbeelding uploaden via USB stick
Lid sinds: 2020

Je moet niet alles geloven wat je denkt

offline
Re: CS3+ Loc afbeelding uploaden via USB stick
Bedankt Jan, ga ik binnenkort ook eens proberen. heb op zolder ook nog wel ergens een oude router liggen. Wilde eerst de optie met de USB-stick eens proberen omdat het in de beschrijving stond. maar zitten de nodige haken en ogen aan merk ik.  Maar goed had al begrepen dat de handleiding sumier was.  Gelukkig ga ik pas over een half jaar met de bouw beginnen dus nu nog mooi de tijd om dingen uit te vlooien.  Zodra het gelukt is laat ik het weten
Re: CS3+ Loc afbeelding uploaden via USB stick
Lid sinds: 2020

Je moet niet alles geloven wat je denkt

offline
Re: CS3+ Loc afbeelding uploaden via USB stick
Uiteindelijk de lok-afbeeldingen (in .png formaat) via een SD kaart kunnen installeren.  USB stick wil niet herkend worden. Zal aan de USB stick liggen. Een muis en toetesenbord worden wel gezien dus de USB poorten werken.  De update 2.4.0 via UTP kabel geinstalleerd. 
Al het rijdensd materieel inmiddels ook ingelezen ( MM, DCC en MFX alles werkt :) )
Weer een stapje verder in de CS3+ kennis.