Beste Ronald en andere meelezers,
Allereerst:
ik ben net als de MP gehandicapt in mijn herinneringen, ik weet echt niet meer wat ik in 2015 geschreven heb
Raptor, en ook de in ontwikkeling zijnde booster, is met Marco van der Toorn naar het hiernamaals gegaan, er is geen andere modelsporende programmeur opgestaan die dacht "laat ik eens gaan grasduinen in de nalatenschap van Marco en kijken of er wat leuks in zit", dus Raptor is echt helemaal weg, behalve dan de apparaten die gewoon draaien, zoals die van mij tot de afbraak van mijn baan.
Ik heb beide verhalen doorgelezen en, alhoewel mijn gevoel zegt "common ground apparatuur niet mixen met H-brug apparatuur", heb ik niet een keihard bericht gezien dat het niet mogelijk is.
Bij de LDT DB4 booster staat dat de boosterbus galvanisch gescheiden is, ongeacht het type aansluiting.
Maar is het systeem "common ground centrale, common ground S88 massa detectie bus en de DB 4" dan staat het onomstotelijk vast dat de massa van het ingangssignaal naar de DB4, via de massa van de S88 bus verbonden is met de railstaaf waar de DB 4 één van zijn uitgangen aan verbonden heeft en ik ben, door gebrek aan kennis, niet in staat te analyseren wat er gebeurt in dit systeem.
LDT is hier ook niet echt duidelijk in, bij het CS en de Ecos moet je één verbinding maken tussen de S88 massa en de b.g. railstaaf, waardoor dezelfde situatie ontstaat.
Dus op deze vraag zoek ik nu een eenduidig antwoord, niet voor mezelf, ik ben nagenoeg gestopt met de modelspoorhobby, maar voor iemand anders.
Groet, Anne W